Sex efter fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
6 svar
3 synes godt om
21. december 2013

Dididid

Min kæreste og jeg har i aftes forsøgt, at dyrke sex ca. 4 uger efter fødsel og min frygt lå i om han overhovedet ville kunne mærke mig. Og sådan var det desværre for os begge to. Vi kunne mærke omridset og ikke mere. Er det normalt og vil det blive bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

Joan ( Smallie )

Knibeøvelser er SÅ vigtig

Og jo jo det skal nok blive bedre med tiden men husk at knib også for din egen skyld senere i livet

Anmeld

21. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Knib knib kniiiiiiib!!! det er det eneste der virker. Din muskulatur er jo blevet totalsmadret af både slutgraviditet og fødsel så der skal genoptræning til for de fleste det er vidst ganske normalt så tidligt efter

Anmeld

21. december 2013

BigHope13

Cfm8 skriver:

Min kæreste og jeg har i aftes forsøgt, at dyrke sex ca. 4 uger efter fødsel og min frygt lå i om han overhovedet ville kunne mærke mig. Og sådan var det desværre for os begge to. Vi kunne mærke omridset og ikke mere. Er det normalt og vil det blive bedre?

Mig og min kæreste havde samme oplevelse da vi havde sex første gang efter fødslen, 3 uger efter. Men det bliver bedre og bedre for hver gang nu synes vi begge, det er nu 5 en halv uge siden jeg fødte og laver knibeøvelser hver dag,. Så det skal nok blive bedre.

Anmeld

21. december 2013

Dididid

BigHope13 skriver:

Mig og min kæreste havde samme oplevelse da vi havde sex første gang efter fødslen, 3 uger efter. Men det bliver bedre og bedre for hver gang nu synes vi begge, det er nu 5 en halv uge siden jeg fødte og laver knibeøvelser hver dag,. Så det skal nok blive bedre.

Hvordan er det nu 5 uger efter?

Anmeld

21. december 2013

BigHope13

Cfm8 skriver:

Hvordan er det nu 5 uger efter?

Det stadig lidt følelsløst for mig, men kæresten siger han kan mærke mere og mere for gang der går, bliver nok endnu bedre når gummiet kan komme af igen det har nu aldrig gjort noget godt for os

Anmeld

7. januar 2014

Mick

Mig og min kone, havde lidt forsøgs sex igår, (ca 14-15 dage efter fødsel) og jeg kunne godt mærke lidt, men nu kom vi ikke rigtigt igang, for det skal stadig forgå meget forsigtigt, men jeg vil da gerne komme med mine erfaringer, når vi lige kommer mere igang. Men efter vi havde gået den første, syntes jeg, at min kone virkede mere stram faktisk, men der er klart forskel fra person til person :-) 

Go fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.