Karina84 skriver:
Hej derude 
Egentlig lidt pudsigt at det lige er mig der skriver dette, for jeg skriver aldrig noget der kan lægge op til debat, da jeg sjældent gider diskutere paa skrift
Men nu starter jeg alligevel denne...
Jeg ved godt at det er en side med gravide kvinder, hvor hormonerne ræser rundt, men jeg oplever tit at TS (snakker altsaa om dem der starter traadende) melder sig ud af en debat, fordi han/hun ikke lige faar det svar de regner med.
Det er en debatside, og et side hvor man kan komme af med noget luft, oplevelser osv. At der saa lige er et svar eller 10 der ikke falder i ens smag, jamen det er da øv, men hvorfor ikke lade den ligge og tage det med et smil hvis ikke man vil diskutere det?
Eller evt. være aaben for den respons folk herinde faktisk er saa søde af komme med. Det kan godt være man ikke er enig, men vær i det mindste aaben og svar igen i en god tone.
Det har tit været snakket om tonen i debatterne, men synes faktisk at den er blevet ret god herinde ift. dem der svarer paa indlæggene.
Hmm tja, som sagt er det ikke for at lægge op til vild debat, og hvis der bliver det, og er i ikke enig, jamen saa læser jeg hvad i skriver og det kan være at i kan faa mig til at ændre min opfattelse 
Glædelig jul 
Jeg har været en af dem der gik, men det var faktisk fordi jeg blev ked af det.. (kan ikke huske om jeg skrev tilbage bagefter) men det var fordi det ramte mig hårdt(en anden skrev at hun godt kunne forstå hvorfor jeg gik)
Men jeg har oplevert at folk bliver rigtig sure, hvis man ikke er enige med dem, og så får man bare et mega surt svar tilbage.
Jeg skriver hvad jeg mener(nogen gange skriver jeg ikke, fordi jeg virkelig bliver gal over det der bliver skrevet om, og er bange for at skrive noget der kan misforstås, rigtig såre nogen, eller bare at blive rigtig forhadt.. ) Folk må gerne blive sure på mig, det er slet ikke det..
Det er en debatside, hvis man skriver et indlæg herinde, kan det blive kommenteret, og sådan er det vel...