Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Ja, det er jeg
Ja, det er jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Godaften Hvilke navne klinger med Ida Emilie? Både drenge og pigenavne
Godaften
Hvilke navne klinger med Ida Emilie? Både drenge og pigenavne
Drenge:
Sebastian
Pige:
Lærke, Naya, Laura, Sofie, Silke, Nynne, Flora, Maja
Team Putte skriver: stort tillykke! jeg har jo selv en Ida og vores næste skal hedde Sofie eller magnus
stort tillykke! jeg har jo selv en Ida og vores næste skal hedde Sofie eller magnus
Sofie er på listen Og mange tak
Louise <3 Isabella skriver: Sofie, Thea, Asta, Naja, Victoria og Marie Malte, Benjamin, Liam, Noah, Magnus, Viktor, Jakob Fandt lige lidt flere
Sofie, Thea, Asta, Naja, Victoria og Marie Malte, Benjamin, Liam, Noah, Magnus, Viktor, Jakob Fandt lige lidt flere
Malthe er på listen. Men Viktor Noah er jeg sådan lidt ved :b
Og Sofie, Thea og Naja er på listen
LinLin skriver: Ida og...Emma (kender jeg to søstre-par der hedder)SigneEmil (men lidt for meget fra Lønneberg )Anton (kender jeg et søskendepar der hedder...)Alfred
Ida og...Emma (kender jeg to søstre-par der hedder)SigneEmil (men lidt for meget fra Lønneberg )Anton (kender jeg et søskendepar der hedder...)Alfred
Rockertand skriver: Både Emil, Anton og Alfred er da "lønneberske"? TS: Der er mange fine muligheder, lav en liste og få kæresten til at lave en og sammenlign så.
Både Emil, Anton og Alfred er da "lønneberske"? TS: Der er mange fine muligheder, lav en liste og få kæresten til at lave en og sammenlign så.
BabyMus skriver: Tillykke med baby i maven. Min første tanke var Ida og Emmi. Ellers ville Marie som der er blevet skrevet passe godt til Ida.Jeg kender et søskenpar der hedder Ida og Andreas, Ida og Anton ville også være fint. Ellers synes jeg Ida er sådan et fint navn som passer til rigtig meget!
Tillykke med baby i maven. Min første tanke var Ida og Emmi. Ellers ville Marie som der er blevet skrevet passe godt til Ida.Jeg kender et søskenpar der hedder Ida og Andreas, Ida og Anton ville også være fint. Ellers synes jeg Ida er sådan et fint navn som passer til rigtig meget!
Tusind tak Emmi er nok en tand for tæt på Emma som hans ene søster hedder.
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Godaften Hvilke navne klinger med Ida Emilie? Både drenge og pigenavne
Mie og Søren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128