At læse til eksamen i julen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
7 svar
1 synes godt om
21. december 2013

Vilgerneværegravid

Til jer der har eksaminer i januar. Hvor meget læser i i julen? Jeg har eksaminer i januar (går på uni) og har dårlig samvittighed over at holde "ferie". Burde jo læse (eller burde jeg). Hvad gør I andre? Kan I godt koble fra og holde fri og lade eksamen være eksamen eller læser I hver dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

Sandratoft

Vilgerneværegravid skriver:

Til jer der har eksaminer i januar. Hvor meget læser i i julen? Jeg har eksaminer i januar (går på uni) og har dårlig samvittighed over at holde "ferie". Burde jo læse (eller burde jeg). Hvad gør I andre? Kan I godt koble fra og holde fri og lade eksamen være eksamen eller læser I hver dag?

Jeg har to eksaminer i januar, men har faktisk valgt at koble helt af til og med juleaften, og så griber jeg fat i bøgerne igen

Anmeld

21. december 2013

Skruk.M

Jeg holder da fri nogle dage, men kan simpelthen ikke nå igennem pensum uden at læse i julen.. Desværre

Anmeld

21. december 2013

Vilgerneværegravid

Nej, føler heller ikke jeg kan nå det. Det er bare øv at skulle sidde og læse hver dag, når man gerne vil julehygge! Må se frem til sommerferien som nok er den eneste rigtige ferie man har

Anmeld

21. december 2013

Vilgerneværegravid

Og så skal jeg føde i februar og nu synes jeg, at den lille er begyndt at stjæle min energi. Dårligt tidspunkt! (Men hold da op, hvor jeg glæder mig til at se min baby)

Anmeld

21. december 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg har eksamen d. 3, d. 15 og d. 26. 

Jeg har valgt ikke at tage fri i år. Jeg læser ikke otte timer om dagen, men måske to-tre timer hver dag. Jeg slapper ikke af hvis jeg ikke får læst bare lidt. Men nu er den første eksamen så også placeret meget kort tid efter nytår. Jeg ville bare tænke på det jeg kunne have læst. Man kan sagtens hygge selv hvis man lige tager et par timer om morgenen. 

Anmeld

21. december 2013

Vilgerneværegravid

Jeg spreder det også ud over dagen. Læse-hygge-læse-købe gaver-læse- fri. Det er mit første år med eksaminer efter jul (på uni), så er jo lidt spændt på om jeg nu også læser grundigt nok på det.

Anmeld

21. december 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
Vilgerneværegravid skriver:

Jeg spreder det også ud over dagen. Læse-hygge-læse-købe gaver-læse- fri. Det er mit første år med eksaminer efter jul (på uni), så er jo lidt spændt på om jeg nu også læser grundigt nok på det.

Hvis du har fuldt med i løbet af semesteret, så går det nok  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.