Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bliv lige ved med det musik du har gang i der - for du har en trofast følger her
Og lav lige en facebook side på et tidspunkt, så man kan følge dig
Fantastisk smuk stemme og sange! hold nu op!!
Kom vidst til at dele begge dine sange på facebook
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rødhætte skriver: Af ren nysgerrighed hvor langt er du så henne i din graviditet?
Af ren nysgerrighed hvor langt er du så henne i din graviditet?
Jeg er i dag 22+0
KittyGirl skriver: Bliv lige ved med det musik du har gang i der - for du har en trofast følger her Og lav lige en facebook side på et tidspunkt, så man kan følge dig Fantastisk smuk stemme og sange! hold nu op!! Kom vidst til at dele begge dine sange på facebook
1000 tak, du giver mig røde kinder med alt det ros!
Jamen det kunne da godt jeg skulle lave en FB som "kunstner" har jeg slet ikke tænkt på
mange tak fordi du deler
Maria-s skriver: Ja jeg ved ikke helt om det er her den skal ind? I maj oplevede vi desværre at miste vores lille spire i 12. uge. Det var ufattelig hårdt og det kostede mange tårer og triste miner. Tankerne skulle bearbejdes og det endte ud i en sang. En sang som du/ I kan høre her: http://www.youtube.com/watch?v=FWOV3opvYXs Til info kan jeg fortælle at vore nye ønskebaby blev undfanget én uge efter jeg havde skrevet sangen færdig For mig er der utrolig meget symbolik i dette
Ja jeg ved ikke helt om det er her den skal ind?
I maj oplevede vi desværre at miste vores lille spire i 12. uge. Det var ufattelig hårdt og det kostede mange tårer og triste miner. Tankerne skulle bearbejdes og det endte ud i en sang. En sang som du/ I kan høre her:
http://www.youtube.com/watch?v=FWOV3opvYXs
Til info kan jeg fortælle at vore nye ønskebaby blev undfanget én uge efter jeg havde skrevet sangen færdig For mig er der utrolig meget symbolik i dette
Wauuuw
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Hold nu kæft du synger godt er tosset med det omkvædet.. Dejlig måde at beabejde sin sorg på
Hold nu kæft du synger godt er tosset med det omkvædet.. Dejlig måde at beabejde sin sorg på
Tak
o1Mutte skriver: Wauuuw
Maria-s skriver: Jeg er i dag 22+0
Hvor er det skønt at du er så langt henne. Vi var i samme terminsgruppe ved vores første barn og jeg er nu 12 uger henne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128