Jeg har lavet en sang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

Ryberg

Bliv lige ved med det musik du har gang i der - for du har en trofast følger her

Og lav lige en facebook side på et tidspunkt, så man kan følge dig

Fantastisk smuk stemme og sange! hold nu op!!

Kom vidst til at dele begge dine sange på facebook

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

Maria-s

Rødhætte skriver:

Af ren nysgerrighed hvor langt er du så henne i din graviditet? 

Jeg er i dag 22+0  

Anmeld

21. december 2013

Maria-s

KittyGirl skriver:

Bliv lige ved med det musik du har gang i der - for du har en trofast følger her

Og lav lige en facebook side på et tidspunkt, så man kan følge dig

Fantastisk smuk stemme og sange! hold nu op!!

Kom vidst til at dele begge dine sange på facebook

1000 tak, du giver mig røde kinder med alt det ros!  

Jamen det kunne da godt jeg skulle lave en FB som "kunstner" har jeg slet ikke tænkt på

mange tak fordi du deler  

Anmeld

21. december 2013

o1Mutte

Maria-s skriver:

Ja jeg ved ikke helt om det er her den skal ind?

I maj oplevede vi desværre at miste vores lille spire i 12. uge. Det var ufattelig hårdt og det kostede mange tårer og triste miner. Tankerne skulle bearbejdes og det endte ud i en sang. En sang som du/ I kan høre her:

http://www.youtube.com/watch?v=FWOV3opvYXs

Til info kan jeg fortælle at vore nye ønskebaby blev undfanget én uge efter jeg havde skrevet sangen færdig For mig er der utrolig meget symbolik i dette

Wauuuw

Anmeld

21. december 2013

Maria-s

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Hold nu kæft du synger godt er tosset med det omkvædet.. Dejlig måde at beabejde sin sorg på

Tak  

Anmeld

21. december 2013

Maria-s

o1Mutte skriver:

Wauuuw

Tak

Anmeld

21. december 2013

BigHope13

Maria-s skriver:

I maj oplevede vi desværre at miste vores lille spire i 12. uge. Det var ufattelig hårdt og det kostede mange tårer og triste miner. Tankerne skulle bearbejdes og det endte ud i en sang. En sang som du/ I kan høre her:

Til info kan jeg fortælle at vore nye ønskebaby blev undfanget én uge efter jeg havde skrevet sangen færdig For mig er der utrolig meget symbolik i dette

Hold nu helt op hvor er det bare smukt fortolket og rigtig rigtig smukt sunget. jeg kan mærke det helt ind i hjertet når du synger og må sige at når man lige har læst baggrunden for sangen, og sidder her med sin søn på 5 uger en masse hormoner i kroppen så sidder jeg sku og stor tuder til din meget smukke og triste sang.

Anmeld

21. december 2013

Rødhætte

Maria-s skriver:

Jeg er i dag 22+0  

Hvor er det skønt at du er så langt henne. Vi var i samme terminsgruppe ved vores første barn og jeg er nu 12 uger henne

Anmeld

22. december 2013

MortilElias2010

Maria-s skriver:

Anmeld

22. december 2013

Frk.S

Det lyder sgu da skide godt Maria - smuk sang. Hørte den også lige via Facebook.

Og stort stort tillykke med den nye graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.