efter SA ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
10 svar
2 synes godt om
21. december 2013

mogms

Min SA stoppede d. 4 /12 og har siden da (sexet med manden) testet for ÆL den var aldrig lige spot on.

idag har d21/12 jeg fået mens ?? det er da mega hurtigt og ingen ÆL ....
jeg er forvirret?? troede jeg skulle vente mindst 3 uger på ÆL kom evt længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tror ikk rigtig man kan regne med noget efter en sa

Anmeld

21. december 2013

mogms

naturligvis ikke men jeg må nu indrømme at jeg nok regnede med der ville gå noget tid før jeg overhovedet ville på ÆL eller mens.

men kun 17 dage også mens  - arggh har altså set blod nok på det seneste 

smed lige et par af min ÆL ind på pic

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. december 2013

Manna

tja du missede måske æl, men til gengæld er kroppen måske nu nulstillet og du kan komme videre. bare det var mig :-)
Men siger du ikke at SA stoppede 4/12 - du skal vel regne fra den startede eller...?

Anmeld

22. december 2013

sulo

har aldrig målt efter ÆL, men fik min mens efter knap tre uger efter en KA pga en SA i november sidste år, jeg spurgte lægen og der var ikke noget unormalt i at mens kom så hurtigt

Anmeld

22. december 2013

mogms

Det er sikkert ikke underligt, jeg er bare noget overrasket

Anmeld

23. december 2013

mogms

Manna skriver:

tja du missede måske æl, men til gengæld er kroppen måske nu nulstillet og du kan komme videre. bare det var mig :-)
Men siger du ikke at SA stoppede 4/12 - du skal vel regne fra den startede eller...?

Min SA var meget lang og startede d4/11 og sluttede helt med at bløde d4/12 så jeg kan ikke rigtig bruge start datoen til noget.

Men min mens er nu ihverfald helt alm og det er faktisk go timing, da vi skal op til wellness sted til nytårsferie, der ville det være træls med mens.

Anmeld

23. december 2013

LinLin

mogms skriver:

Min SA stoppede d. 4 /12 og har siden da (sexet med manden) testet for ÆL den var aldrig lige spot on.

idag har d21/12 jeg fået mens ?? det er da mega hurtigt og ingen ÆL ....
jeg er forvirret?? troede jeg skulle vente mindst 3 uger på ÆL kom evt længere.

Hvornår startede den?
Synes ikke det lyder meget mærkeligt

Jeg havde for nogle år siden en ma/sa d.28. Nov. - stod med ny positiv test præcist fem uger senere, dvs havde æl tre uger efter den startede...

Anmeld

23. december 2013

Manna

og nu har jeg fået mens...Sa og medicinsk abort den 29/11, kirurgisk abort en uge senere. Sidste HCG måling var onsdag i sidste uge hvor den var 18. Ugen før 80. Jeg har taget ægløsningstests i hvert fald siden den var 18 og også før, men jeg regnede med at de blev nær positive pga. HCG. Nu bløder jeg...uden menssmerter.....kan man det uden at have haft ÆL? Man skulle jo ikke kunne få ÆL så længe man har HCG i blodet og det har jeg jo haft....

Anmeld

26. december 2013

mogms

Manna skriver:

og nu har jeg fået mens...Sa og medicinsk abort den 29/11, kirurgisk abort en uge senere. Sidste HCG måling var onsdag i sidste uge hvor den var 18. Ugen før 80. Jeg har taget ægløsningstests i hvert fald siden den var 18 og også før, men jeg regnede med at de blev nær positive pga. HCG. Nu bløder jeg...uden menssmerter.....kan man det uden at have haft ÆL? Man skulle jo ikke kunne få ÆL så længe man har HCG i blodet og det har jeg jo haft....

Nu har jeg aldrig fået testet hgc. Men min mens nu her startede uden mens smerter men de kom og jeg blødte bare meget og bom så stoppede det.
Så NU skal det æl testes og sexes ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.