Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carina:-) skriver: De er godt nok fine,og hvor er du sød sådan at bruge tid på at glæde andre
De er godt nok fine,og hvor er du sød sådan at bruge tid på at glæde andre
Mange tak skal du have
Elsker at glæde andre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: ej hvor er de bare alt alt alt for søde. hvor er du bare sååå sejt til det med at bage
ej hvor er de bare alt alt alt for søde. hvor er du bare sååå sejt til det med at bage
Ja, de er bare nusser søde, hi hi...
StineW79 skriver: Hé Hé jeg sad lige og tænkte, det er ski da kagemænd, men så kiggede jeg nærmer på pynten. Det er da genialt!! X
Hé Hé jeg sad lige og tænkte, det er ski da kagemænd, men så kiggede jeg nærmer på pynten. Det er da genialt!! X
Hi hi, en af mine kolleger spurgte, om det var en alien, med den røde plet midt i panden, hi hi hi...
Måtte vise hende, at rensdyret ligger på maven, den skulle lige vendes
BabyMus skriver: Nååååååååååå hvor er de bare søde! Jeg skal også til at bage pebberkagefigurer i dag, lavede dejen i går, så nu er den klar. Det er så hyggeligt med alle de udstikkere man kan få.
Nååååååååååå hvor er de bare søde! Jeg skal også til at bage pebberkagefigurer i dag, lavede dejen i går, så nu er den klar. Det er så hyggeligt med alle de udstikkere man kan få.
Mange tak
Det er bare hyggeligt at sidde med, håber du får lavet en hel masse søde, sjove og flotte kager i dag...
Du er så sød og betænksom !
Aalborg_Pigen skriver: Du er så sød og betænksom !
Tak søde....
Sikke nogle bedårende småkager, og sikke en sjov idé med rensdyret. Hvor er du bare kreativ! de bliver sikkert et stort hit
Hvor er du altså kreativ! De er super fine.
Jeg vil sku os have dig som kollega
Elbæk skriver: Sikke nogle bedårende småkager, og sikke en sjov idé med rensdyret. Hvor er du bare kreativ! de bliver sikkert et stort hit
De blev et hit
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128