Hejsa, jeg har i går med to forskellige tests testet positivt. Jeg har regnet ud at jeg er i uge 6, ca. 5+2. Jeg har en datter på 5 år, så det er efterhånden lang tid siden og jeg kan ikke huske så meget fra min tidligere graviditet. Jeg har bøvlet meget med blærbetendelse det sidste halve år og tænker om testene måske derfor viste positiv pga. medicinen? Eller kunne der være andre grunde? Jeg har ingen gener udover lidt ømme bryster hvilket jeg tit har haft inden menstruationen. Min kæreste og jeg har prøvet i over 1 år at blive gravid, så jeg har ikke rigtig troet på at det ville lykkes
Jeg er også fest ryger og har røget et par gange og taget sol samt farvet mit hår 2 gange
Jeg er bange for, hvis jeg nu virkelig skulle være gravid, at jeg måske får en spontan abort? Derudover mener min kæreste nu lige pludselig ikke, at han synes det passer ind i vores liv nu, da vi har skændtes en del på det sidste og han ønsker jeg får en abort, hvilket jeg ikke vil gå med til, da jeg glæder mig utrolig meget. :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld