Jer der har prøvet vendingsforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
11 svar
3 synes godt om
20. december 2013

**Ønskebabyen

blev de liggende med hovedet ned af til fødslen eller vendte de sig om igen??

har været inde og få vendt lillemanden i dag, så han nu har hovedet ned (36+5) og skal scannes den 30/12 - er så hamrende nervøs for om han vender dig om igen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

**Ønskebabyen

**Ønskebabyen skriver:

har været inde og få vendt lillemanden i dag, så han nu har hovedet ned (36+5) og skal scannes den 30/12 - er så hamrende nervøs for om han vender dig om igen!!

Slet ingen??

Anmeld

20. december 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Kender ikke noget til det da min basse blev liggende med hovedet nede fra uge 32 til han blev født.

men håber at den trange plads gør at han forbliver i sin nuværende stilling med hovedet nede.

Stort kram herfra

Anmeld

20. december 2013

Maja88

Min blev liggende selvom hun stod højt ved vending.. inden for en uge havde hun lagt sig dybt ned

Anmeld

21. december 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Kender ikke noget til det da min basse blev liggende med hovedet nede fra uge 32 til han blev født.

men håber at den trange plads gør at han forbliver i sin nuværende stilling med hovedet nede.

Stort kram herfra

Tusind tak! Jeg håber virkelig også at han forbliver i den stilling - vil så gerne opleve at føde ham selv!!

Anmeld

21. december 2013

**Ønskebabyen

Maja88 skriver:

Min blev liggende selvom hun stod højt ved vending.. inden for en uge havde hun lagt sig dybt ned

Dejligt at høre!! Min stod ikke dybt med numsen ved vendingen og fik ikke at vide hvor dybt han stod med hovedet bagefter, men håber virkelig han bliver der.. 

Var din pige meget aktiv efterfølgende? 

Anmeld

21. december 2013

Maja88

**Ønskebabyen skriver:

Dejligt at høre!! Min stod ikke dybt med numsen ved vendingen og fik ikke at vide hvor dybt han stod med hovedet bagefter, men håber virkelig han bliver der.. 

Var din pige meget aktiv efterfølgende? 

Altså jeg var total smadret bagefter.. så jeg tog hjem og sov halvsnden time.. da jeg vågnede var jeg sikker på hun havde vendt sig da hendes bevægelser kom hvor de plejede. Men neej

Anmeld

21. december 2013

lineog4

Fik vendt Lia og hun blev liggende med hovedet ned af til fødsel selvom jeg konstant frygtede hun havde vendt sig tilbage

Anmeld

21. december 2013

**Ønskebabyen

Maja88 skriver:

Altså jeg var total smadret bagefter.. så jeg tog hjem og sov halvsnden time.. da jeg vågnede var jeg sikker på hun havde vendt sig da hendes bevægelser kom hvor de plejede. Men neej

Okay.. min han har været sindsygt aktiv fra et par timer efter vendingsforsøget og til jeg gik i seng ved 1 tiden i nat.. Puha! 

Vendingsforsøget gik dog utrolig nemt og både læge og jm sagde det var det nemmeste de havde været med til.. Er så nervøs for han vender sig igen!

Anmeld

21. december 2013

**Ønskebabyen

lineog4 skriver:

Fik vendt Lia og hun blev liggende med hovedet ned af til fødsel selvom jeg konstant frygtede hun havde vendt sig tilbage

Dejligt at høre håber min han forbliver liggende med hovedet ned også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.