Rundforvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
7 svar
1 synes godt om
20. december 2013

DianaTB

jeg fik tirsdag svar på en blodprøve der viste at HCG tallet var det samme som om torsdagen... og så fordi jeg blødte fik jeg at vide det var en abort... 

Jeg fik så ekstremt ondt i maven onsdag, hvor jeg kom ind på gyn.amb. til en scanning. De kunne se at den slimprop de så forrige tirsdag er vokset, og sendte mig så til en ny blodprøve... Den fik jeg så svar på igår, og mit HCG er begyndt at stige igen! Altså jeg er gravid alligevel ?! 

Jeg har nu i alt fået at vide det er en abort 3 gange på 2 uger og så derefter fået at vide at jeg faktisk er gravid?! Jeg er simpelthen så rundforvirret og ved ikke hvad jeg skal tro på mere ?! 

Jeg skal til ny scanning på mandag hvor de skal kigge nærmere på slimproppen og muligvis tage flere blodprøver...  

Ved simpelthen ikke om jeg skal være glad eller ked 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

For at tallet fortsat stiger! Vh stine

Anmeld

20. december 2013

Trekløver(:

DianaTB skriver:

jeg fik tirsdag svar på en blodprøve der viste at HCG tallet var det samme som om torsdagen... og så fordi jeg blødte fik jeg at vide det var en abort... 

Jeg fik så ekstremt ondt i maven onsdag, hvor jeg kom ind på gyn.amb. til en scanning. De kunne se at den slimprop de så forrige tirsdag er vokset, og sendte mig så til en ny blodprøve... Den fik jeg så svar på igår, og mit HCG er begyndt at stige igen! Altså jeg er gravid alligevel ?! 

Jeg har nu i alt fået at vide det er en abort 3 gange på 2 uger og så derefter fået at vide at jeg faktisk er gravid?! Jeg er simpelthen så rundforvirret og ved ikke hvad jeg skal tro på mere ?! 

Jeg skal til ny scanning på mandag hvor de skal kigge nærmere på slimproppen og muligvis tage flere blodprøver...  

Ved simpelthen ikke om jeg skal være glad eller ked 

håber hcg stiger som det skal. Tyder da på der er noget i gære alligevel

Anmeld

23. december 2013

DianaTB

Så har jeg været til scanning igen... 

Har idag fået at vide at fosteret sidder i livmoderhalsen... Og at den i løbet af en lille uge skulle den gerne enten smutte op i livmoderen eller ud og forsvinde... mit HCG tal var fordoblet fra D.16. til D.18. 

har idag også fået ny blodprøve for at følge op på tallet... Får svar på blodprøven senere idag...

jeg skal have taget en blodprøve igen på fredag hvor jeg også skal til ny scanning... Så mere ventetid til mig... JUBII... 

Anmeld

23. december 2013

Kay

Puh håber den hopper op på plads og bliver hvor den skal 

Anmeld

23. december 2013

DianaTB

Tak 

Anmeld

23. december 2013

Ciss

Pyh, noget så frustrerende bare at kunne gå at vente og ikke vide noget.

for at alt går rigtig vej!

Anmeld

23. december 2013

DianaTB

Så fik jeg svar på min blodprøve... Og HCG er faldene... Så nu endelig efter 3 uger i uvished, har vi endelig fået det endelige svar... fosteret er på vej ud... 

Hvordan kommer man sig over det ? Jeg føler mig så klam og kan ikke tåle tanken om at jeg er i min egen krop  Jeg har den sygeste kvalme og ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.