brun udflåd ved onani

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
5 svar
2 synes godt om
20. december 2013

san

Nogen der har prøvet det, onaneret i går og da jeg gik på toilettet var der brun udflåd på parpiret og stadig her til morgen undskyld detaljerne.. men andre der har prøvet det? Bliver så beekymret, det var sådan min tidligere sa begyndte.. er i dag 12+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Carina:-)

Har du været til NF?

Tror ikke du skal være nervøs,men har du været til NF ville jeg lige give lægen en kald. 

Anmeld

20. december 2013

Team Putte

san skriver:

Nogen der har prøvet det, onaneret i går og da jeg gik på toilettet var der brun udflåd på parpiret og stadig her til morgen undskyld detaljerne.. men andre der har prøvet det? Bliver så beekymret, det var sådan min tidligere sa begyndte.. er i dag 12+1

du kan bare have irriteret slimhinderne dernede.. Da jeg var Gravid var det no-go for kæresten at bruge hans fingre.. Blødte hvor gang..

Anmeld

20. december 2013

san

Carina:-) skriver:

Har du været til NF?

Tror ikke du skal være nervøs,men har du været til NF ville jeg lige give lægen en kald. 

Nej har ikke været til NF endnu, skal vi på mandag. har snakket med lægen, hun siger at jeg bare skal slappe af, men  begynder jeg at bløde får jeg en scanning...

så nu ligger jeg på langs herhjemme og slapper af..

Anmeld

20. december 2013

Kløver

Sikker på det bare er fordi din slimhinde er blevet irriteret, sikker på i får en fantastisk oplevelse på mandag

Anmeld

20. december 2013

Carina:-)

san skriver:

Nej har ikke været til NF endnu, skal vi på mandag. har snakket med lægen, hun siger at jeg bare skal slappe af, men  begynder jeg at bløde får jeg en scanning...

så nu ligger jeg på langs herhjemme og slapper af..

Det kan sagtens være en slimhinde.

Så slap af ,og tro på det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.