Hjælp - hvilke billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

Wimmie

Mor11 skriver:

3+5 så sød og lige på, på billed 3, nummer 5 er lidt anderledes og virkelig fint!

Tak - synes også det er rigtig svært for jeg elsker også de lidt utraditionelle billeder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Kløver

Eeeej jamen det er da svært, så mange gode billeder, men har stemt billede nr 3 men synes også nr 4 ville være sødt

Anmeld

20. december 2013

Wimmie

Maja84 skriver:

Eeeej jamen det er da svært, så mange gode billeder, men har stemt billede nr 3 men synes også nr 4 ville være sødt

Tak - jeg er næsten sikker på at det ene billede bliver nr. 3-men ja, det er super svært 

Anmeld

20. december 2013

BabyMus

Jeg har stemt 3 og 7. Fantastiske billeder og mine to favoritter.

Anmeld

20. december 2013

Anonym101

Wimmie skriver:

Så har Mila været ved fotograf og bedsteforældrene skal naturligvis have et par fine billeder til jul - men hvilke?

Der er 3 hold "bedster" (mine forældre, min eks' forældre og min kærestes forældre). Jeg tænker at de får 2 billeder hver, men hvilke er bedst?

Det skal lige tilføjes at jeg selv elsker lidt utraditionelle billeder så jeg har valgt nogle ud der viser hendes forskellige udtryk 

Ps. hun var meget svær at få til at sidde stille og kigge mod kameraet  

Ej hvor er hun bare skøn og se på!
Jeg har stemt 5+6

Anmeld

20. december 2013

FamilenStorm

Wimmie skriver:

Så har Mila været ved fotograf og bedsteforældrene skal naturligvis have et par fine billeder til jul - men hvilke?

Der er 3 hold "bedster" (mine forældre, min eks' forældre og min kærestes forældre). Jeg tænker at de får 2 billeder hver, men hvilke er bedst?

Det skal lige tilføjes at jeg selv elsker lidt utraditionelle billeder så jeg har valgt nogle ud der viser hendes forskellige udtryk 

nr 3 og 4.. hvor ser hun bare kær ud

Anmeld

20. december 2013

Lucky05

Wimmie skriver:

3 og 6 

Virkelig gode billeder, hun ser så skøn ud..

hvor har du købt den fine kjole henne? 

Anmeld

20. december 2013

Mamalou

Wimmie skriver:

Jeg har stemt 1, 4 og 5. Favoritten er nr. 4

Vh. Louise

Anmeld

20. december 2013

Wimmie

Lucky05 skriver:

3 og 6 

Virkelig gode billeder, hun ser så skøn ud..

hvor har du købt den fine kjole henne? 

Tak 

Kjolen er købt I Føtex for en 50'er - men for læææænge siden.

Det er Mads&Mette

Anmeld

20. december 2013

Wimmie

Mamalou skriver:

Jeg har stemt 1, 4 og 5. Favoritten er nr. 4

Vh. Louise

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.