Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor11 skriver: 3+5 så sød og lige på, på billed 3, nummer 5 er lidt anderledes og virkelig fint!
3+5 så sød og lige på, på billed 3, nummer 5 er lidt anderledes og virkelig fint!
Tak - synes også det er rigtig svært for jeg elsker også de lidt utraditionelle billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Eeeej jamen det er da svært, så mange gode billeder, men har stemt billede nr 3 men synes også nr 4 ville være sødt
Eeeej jamen det er da svært, så mange gode billeder, men har stemt billede nr 3 men synes også nr 4 ville være sødt
Tak - jeg er næsten sikker på at det ene billede bliver nr. 3-men ja, det er super svært
Wimmie skriver: Så har Mila været ved fotograf og bedsteforældrene skal naturligvis have et par fine billeder til jul - men hvilke? Der er 3 hold "bedster" (mine forældre, min eks' forældre og min kærestes forældre). Jeg tænker at de får 2 billeder hver, men hvilke er bedst? Det skal lige tilføjes at jeg selv elsker lidt utraditionelle billeder så jeg har valgt nogle ud der viser hendes forskellige udtryk Ps. hun var meget svær at få til at sidde stille og kigge mod kameraet
Så har Mila været ved fotograf og bedsteforældrene skal naturligvis have et par fine billeder til jul - men hvilke?
Der er 3 hold "bedster" (mine forældre, min eks' forældre og min kærestes forældre). Jeg tænker at de får 2 billeder hver, men hvilke er bedst?
Det skal lige tilføjes at jeg selv elsker lidt utraditionelle billeder så jeg har valgt nogle ud der viser hendes forskellige udtryk
Ps. hun var meget svær at få til at sidde stille og kigge mod kameraet
3 og 6
Virkelig gode billeder, hun ser så skøn ud..
hvor har du købt den fine kjole henne?
Lucky05 skriver: 3 og 6 Virkelig gode billeder, hun ser så skøn ud.. hvor har du købt den fine kjole henne?
Tak
Kjolen er købt I Føtex for en 50'er - men for læææænge siden.
Det er Mads&Mette
Mamalou skriver: Jeg har stemt 1, 4 og 5. Favoritten er nr. 4 Vh. Louise
Jeg har stemt 1, 4 og 5. Favoritten er nr. 4 Vh. Louise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128