Hvor mange??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.199 visninger
52 svar
11 synes godt om
19. december 2013

Michelle21

Hej i dejlige hjælpsomme damer..

Jeg står lidt og tænker på hvor mange af de der stofbleer man skal have, indtil videre har jeg 18, er det for lidt eller??

Jeg ved virkelig ikke hvor mange jeg skal have.. 

PS er der nogle der vil hjælpe med hvad jeg skal proppe i tasken, (ved godt jeg har spurgt før, men min hukommelse er som en si)... der er jo ikke så længe til nu..

På forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

De3Guldklumper

Michelle21 skriver:

Jeg står lidt og tænker på hvor mange af de der stofbleer man skal have, indtil videre har jeg 18, er det for lidt eller??

PS er der nogle der vil hjælpe med hvad jeg skal proppe i tasken, (ved godt jeg har spurgt før, men min hukommelse er som en si)... der er jo ikke så længe til nu..

På forhånd tak..

Jeg har ca 30 stk stofbleer.

Mine unger har været gylpebørn så det regner jeg også med nr 3 er og så går der mange på en dag. Udover det bruger jeg dem også i vuggen og liften til der hvor hovedet ligger.

Anmeld

19. december 2013

Michelle21

Pylle3 skriver:

Jeg har ca 30 stk stofbleer.

Mine unger har været gylpebørn så det regner jeg også med nr 3 er og så går der mange på en dag. Udover det bruger jeg dem også i vuggen og liften til der hvor hovedet ligger.

Ja okay, så 18 er ikke helt nok??

Anmeld

19. december 2013

De3Guldklumper

Michelle21 skriver:

Ja okay, så 18 er ikke helt nok??

Jeg ville nok købe en pak mere så glemmer man lige en her og der - så bliver de måske liggende ved bedste forældrene fordi så ved man at der ligger en hvis man nu glemmer så en pak mere er nok ikke helt galt

Anmeld

19. december 2013

Michelle21

Pylle3 skriver:

Jeg ville nok købe en pak mere så glemmer man lige en her og der - så bliver de måske liggende ved bedste forældrene fordi så ved man at der ligger en hvis man nu glemmer så en pak mere er nok ikke helt galt

Ja det må jeg så gøre næstegang jeg lige kan komme til kolding :p

de er rimelige billige derinde :p

40 kr for en 3 pak..

Anmeld

19. december 2013

Elgaard73

Jeg syntes at 18 lyder ok til at starte ud med. Du kan jo altid købe flere, hvis behovet viser sig (gylp, savl osv)

Jeg var en dem der havde købt alt for mange (omkring 35-40 stk) og det var bare så meget spild af penge. Vores dreng var ikke gylper eller noget, så jeg kunne sagtens have nøjes med 18.

Men det kommer selvfølgelig også an på hvor tit du vasker. Her vaskede jeg næsten hver dag, så det gør selvfølgelig også en forskel.

Anmeld

19. december 2013

Michelle21

Elgaard73 skriver:

Jeg syntes at 18 lyder ok til at starte ud med. Du kan jo altid købe flere, hvis behovet viser sig (gylp, savl osv)

Jeg var en dem der havde købt alt for mange (omkring 35-40 stk) og det var bare så meget spild af penge. Vores dreng var ikke gylper eller noget, så jeg kunne sagtens have nøjes med 18.

Men det kommer selvfølgelig også an på hvor tit du vasker. Her vaskede jeg næsten hver dag, så det gør selvfølgelig også en forskel.

Ja det kan jeg også godt se,, synes bare det er svært.. jeg vil heller ikke stå og mangle og så vil jeg jo heller ikke købe bare for at købe.. jamen jeg ved ikke endnu hvor meget jeg kommer til at vaske kommer jo også an på bebs,,

Anmeld

19. december 2013

liten-mamma

Michelle21 skriver:

På forhånd tak..

Jeg synes at 18 styks lyder helt fint til at starte med. 

Vent nu og se om der overhovedet bliver brug for dem. Du kan jo altid gå ud og købe en pakke til hvis du synes 18 styks er for lidt.

Anmeld

19. december 2013

ønskebørn74

Michelle21 skriver:

På forhånd tak..

Har over 100 til mine tvillinger.. Bruger vildt mange..

Anmeld

19. december 2013

Michelle21

liten-mamma skriver:

Jeg synes at 18 styks lyder helt fint til at starte med. 

Vent nu og se om der overhovedet bliver brug for dem. Du kan jo altid gå ud og købe en pakke til hvis du synes 18 styks er for lidt.

Så tror jeg at jeg holder ved dem jeg har nu, altså jeg skal jo også bruge dem på puslepladsen..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.