langvarig øjenkontak, hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.839 visninger
11 svar
2 synes godt om
19. december 2013

DianaRJS

Ja overskriften siger lidt sig selv...

Men hvornår begyndte jeres at kunne holde øjenkontakten i længere tid???? Hverken Magnus ellers Emilie er specielt gode til det, selvom vi bruger rigtig meget tid på at snakke og hygge om dem... men stadig er det bare de små korte blikke vi får... de er 6 uger på lørdag, korrigeret 3 dage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Givesvæk

DianaRJS skriver:

Men hvornår begyndte jeres at kunne holde øjenkontakten i længere tid???? Hverken Magnus ellers Emilie er specielt gode til det, selvom vi bruger rigtig meget tid på at snakke og hygge om dem... men stadig er det bare de små korte blikke vi får... de er 6 uger på lørdag, korrigeret 3 dage...

min pige er 3 måneder nu og holder kontakt MEGET længe, men det er først kommet her for ca. 2 uger siden.

Anmeld

20. december 2013

Sabone

DianaRJS skriver:

Min søn blev 10 uger i onsdags, født 4 uger før tidligt, og han er heller ikke god til øjenkontakt, hvis man holder ham op foran sig, men ligger han på gulvet, er han meget bedre.. Synes det er mærkeligt og lidt frustrerende, men vi må bare 'træne' videre  

Anmeld

20. december 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

Jeg har en veninde der fødte en del for tidlig, ligesom dig, dog endnu tidligere..

Hun har fortalt mig en masse om forløbet med hendes søn osv., og hun fortalte, at de ting de skal lære og skal kunne først "normalt" kommer efter terminsdatoen er overskredet, om det er rigtigt eller ej, ved jeg ikke..

Men i så fald ville det være vildt hvis dine dejlige twins ville kunne holde øjenkontakt nu

Jeg tænker du kan sende din SP en mail og spørge hvad der forventes?

Anthon er godt nok født over tid, men han kunne holde øjenkontakt mere end 2 sekunder da han var et par uger, og så er det jo så blevet mere og mere, gudskelov

Anmeld

21. december 2013

FrkZier

DianaRJS skriver:

Isaak var 8 dage da han holdte øjenkontakten i LANG tid

Anmeld

21. december 2013

L&V

Min pige var knap 8 uger og min dreng 6uger. mener man siger den gerne ska være der når de er 8uger

Anmeld

21. december 2013

DianaRJS

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Min pige var knap 8 uger og min dreng 6uger. mener man siger den gerne ska være der når de er 8uger

ja men er det så efter den korrigerede alder eller den alder de har??

Anmeld

21. december 2013

DianaRJS

FrkZier skriver:

Isaak var 8 dage da han holdte øjenkontakten i LANG tid

er han født til tiden så?

Anmeld

21. december 2013

L&V

DianaRJS skriver:

ja men er det så efter den korrigerede alder eller den alder de har??

Korrigeret alder:-)

Anmeld

21. december 2013

DianaRJS

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Korrigeret alder:-)

åh jamen så har vi da 7 uger at løbe på endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.