Så er jeg 5+6 og har været til lægen idag. Grunden til at jeg skulle til lægen, er at jeg skal henvises til tidlig scanning og samtale på sygehuset, så de kan finde ud af, hvordan og hvor hurtigt vi kan blive undersøgt for alt, hvad vi skal undersøges for... Jeg glæder mig så meget til det er overstået, så vi kan slappe af og VIDE at den er rask...
Mmm.. men så en af dagene, i morgen eller fredag, får jeg indkaldelse til tidlig scanning, samtale osv.
Når jeg er 8+1, skal jeg så til lægen igen og have skrevet vandrejournal og lavet double test og alt det der halløj...
På den ene side, så siger mit intelekt jo, at der ingenting er galt og vi selvfølgelig ikke er nr 1000 igen osv... Og på den anden side, er det bare vildt hårdt, fordi min underbevidsthed kører og jeg har belastende drømme hver eneste nat, så jeg bliver mega træt ... også fordi jeg så først går i seng, når jeg ikke kan hænge sammen mere, for jo trættere jeg er, jo mindre generet er jeg af drømmene... hmmm...
MEN - Jeg ved også at jeg sikkert kan få nf på 11+1, dvs om 5 uger. Men 5 uger føles bare så mega lang tid, selvom jeg godt ved at det ikke er det... mmm...
Nå, men nu vil jeg arbejde lidt og sove lidt. Jeg arbejder hjemme idag, fordi jeg skulle til lægen og jeg er bare mega træt og tung i hovedet idag (har sovet dårligt), så jeg tror også bare jeg vil tage en slapper. Heldigvis har jeg ikke så meget at lave...
Men altså - første skridt på vejen til udredning, så tidligt som muligt.
Zafir 5+6
Anmeld