Lægen og tidlig scanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så er jeg 5+6 og har været til lægen idag. Grunden til at jeg skulle til lægen, er at jeg skal henvises til tidlig scanning og samtale på sygehuset, så de kan finde ud af, hvordan og hvor hurtigt vi kan blive undersøgt for alt, hvad vi skal undersøges for... Jeg glæder mig så meget til det er overstået, så vi kan slappe af og VIDE at den er rask...

Mmm.. men så en af dagene, i morgen eller fredag, får jeg indkaldelse til tidlig scanning, samtale osv.

Når jeg er 8+1, skal jeg så til lægen igen og have skrevet vandrejournal og lavet double test og alt det der halløj...

På den ene side, så siger mit intelekt jo, at der ingenting er galt og vi selvfølgelig ikke er nr 1000 igen osv... Og på den anden side, er det bare vildt hårdt, fordi min underbevidsthed kører og jeg har belastende drømme hver eneste  nat, så jeg bliver mega træt ... også fordi jeg så først går i seng, når jeg ikke kan hænge sammen mere, for jo trættere jeg er, jo mindre generet er jeg af drømmene... hmmm...

MEN - Jeg ved også at jeg sikkert kan få nf på 11+1, dvs om 5 uger. Men 5 uger føles bare så mega lang tid, selvom jeg godt ved at det ikke er det... mmm...

Nå, men nu vil jeg arbejde lidt og sove lidt. Jeg arbejder hjemme idag, fordi jeg skulle til lægen og jeg er bare mega træt og tung i hovedet idag (har sovet dårligt), så jeg tror også bare jeg vil tage en slapper. Heldigvis har jeg ikke så meget at lave...

Men altså - første skridt på vejen til udredning, så tidligt som muligt.

Zafir 5+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

LauraLW

Ihh hvor dejligt at der er styr på det! Jeg var selv til lægen igår, og hun valgte heldigvis at give mig en henvisning til en trygheds scanning, så kan ringe mandag og bestille en tid. Håbe håbe håbe på at alt er som det skal være!

Knus herfra

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

LauraLW skriver:

Ihh hvor dejligt at der er styr på det! Jeg var selv til lægen igår, og hun valgte heldigvis at give mig en henvisning til en trygheds scanning, så kan ringe mandag og bestille en tid. Håbe håbe håbe på at alt er som det skal være!

Knus herfra

åhh ja, det må vi håbe Dejligt at din læge forstod dig!! Det er jeg glad for

Anmeld

31. juli 2009

Nemesis

ihh har været på ferie og ser førdt nu at du sandelig er gravid..hvor er det dog bare super dejligt!

Jeg er SIKKEr på at alt er i den skønneste orden, men kender så sandelig godt fornemmelse af at vente til man VED. Ventetiden er ikke sjov, men det er rart at vide at man bliver fulgt tættere og at der bliver gjort hvad der kan for at berolige og sikre jer.

Tillykke med graviditeten.

:-)

Anmeld

1. august 2009

Moderator

ladydan1 skriver:

ihh har været på ferie og ser førdt nu at du sandelig er gravid..hvor er det dog bare super dejligt!

Jeg er SIKKEr på at alt er i den skønneste orden, men kender så sandelig godt fornemmelse af at vente til man VED. Ventetiden er ikke sjov, men det er rart at vide at man bliver fulgt tættere og at der bliver gjort hvad der kan for at berolige og sikre jer.

Tillykke med graviditeten.

:-)

taaark

Anmeld

2. august 2009

Moderator

Jeg har fået tid til scanning på torsdag kl. 10

Husbonni kan tage med, det er dejligt... Men der er jo nok ikke så meget at se på torsdag, andet end at de kan regne ud, hvornår de kan undersøge mig... mmm...

Også kan vi snakke med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.