bryllups ønsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.466 visninger
5 svar
2 synes godt om
19. december 2013

bobbles

Ja vi har dæleme kigget meget på vores ønske seddel til brylluppet Vi ønsker os ting til hjemmet så vi har skrevet gavekort til IKEA også rejse gavekort til Jesperhus eller Lalandia. Men vi kan simpelthen ikke komme på mere nogen gode gave ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Loa

Jeg tror mange heller ville give en ting fremfor et gavekort til et bryllup, så måske i kunne specificere hvad i ønsker jer til hjemmet? Så fylder det også mere...

Men det er netop sådan en dag man kan ønske sig lidt dyrere ting, F.eks. hvis i samler på nogle mærker eller lign.....

Anmeld

19. december 2013

Maria-s

Herhjemme ønskede vi os Royal Copenhagen, det hvidriflede stel. Det er super flot og til at komme til for penge og så kan det bruges til både hverdag og fest. Suuuper lækkert stel synes jeg i hvert fald 

Eller Le creuset. Stentøj også rigtig lækkert synes jeg

Så har man også gode jule og fødselsdagsønsker de næste mange år 

Anmeld

19. december 2013

bobbles

Loa skriver:

Jeg tror mange heller ville give en ting fremfor et gavekort til et bryllup, så måske i kunne specificere hvad i ønsker jer til hjemmet? Så fylder det også mere...

Men det er netop sådan en dag man kan ønske sig lidt dyrere ting, F.eks. hvis i samler på nogle mærker eller lign.....

ja det ved jeg men kan ikke sådan lige komme på hvad vi desideret ønsker os

Anmeld

19. december 2013

bobbles

Maria-s skriver:

Herhjemme ønskede vi os Royal Copenhagen, det hvidriflede stel. Det er super flot og til at komme til for penge og så kan det bruges til både hverdag og fest. Suuuper lækkert stel synes jeg i hvert fald 

Eller Le creuset. Stentøj også rigtig lækkert synes jeg

Så har man også gode jule og fødselsdagsønsker de næste mange år 

tak for gode ideer

Anmeld

19. december 2013

Mamalou

Hvad med Lyngby vaser? De er super fine og tidsløse. Jeg har dem i min stue, og synes rigtig godt om dem.

Jeg ville også skrive Kay Bojsen figurer - tinsoldaterne - på. Alle de figurer han laver synes jeg også er ret tidsløse.

Hvis I mangler en fed lampe, kunne den også blive skrevet på. Jeg ønsker mig Globe lampen fra Verner Panton, synes den er flot, men der er mange andre muligheder.

Et højt ønske på min ønskeseddel er gyngestolen fra Charles Eames. Godt nok også et lidt dyrt ønske, men gæsterne kan jo gå sammen.

Bare et par bud

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.