Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... Altså de gravide selvfølgelig )
Jeg sidder og overvejer hvad jeg skal have på juleaften/nytårsaften.. Jeg er gravid og er begyndt at have en del mave på (Er 2. gangs gravid, så maven har egentlig været der lææænge nu...)Jeg 19 uger henne juleaften.. Hvad gør I andre damer, med maver på? Send gerne billeder!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VråJepsen skriver: Har købt en sort blonde kjole med ærmer fra mammal... Med bånd til :-) så det skal jeg have på til jul, julefrokost anden jule dag, bliver mere bukser og bluse.. Og nytår har jeg også købt en rigtig fin kjole fra mammal. :-)
Har købt en sort blonde kjole med ærmer fra mammal... Med bånd til :-) så det skal jeg have på til jul, julefrokost anden jule dag, bliver mere bukser og bluse.. Og nytår har jeg også købt en rigtig fin kjole fra mammal. :-)
Ville gerne se det Jeg mangler simpelthen inspiration! Føler mig bare fed og grim i mit eget tøj, så vil ud og invistere! Tænker at stramsiddende kjoler nok fremhæver det hele på den bedste måde.. Men bum bum.. Jeg synes ikke det er nemt at købe tøj til babymaven!
MissChrista skriver: ... Altså de gravide selvfølgelig ) Jeg sidder og overvejer hvad jeg skal have på juleaften/nytårsaften.. Jeg er gravid og er begyndt at have en del mave på (Er 2. gangs gravid, så maven har egentlig været der lææænge nu...)Jeg 19 uger henne juleaften.. Hvad gør I andre damer, med maver på? Send gerne billeder!
Jeg er 21 uger henne juleaften, og har opgivet håbet om at se godt ud. Maven vokser i et væk lige nu, så det bliver sandsynligvis mine elskelige ventestrømpebukser, som sidder perfekt og ikke klemmer nogle steder, og så en tunika med mavebælte over maven
Juleaften havde jeg en måned til termin og jeg havde bare leggins, en hvid top og cardigan på (første billede)
Nytårs aften er andet billede
jeg var vidst omkring uge 22-23 ish ved jul sidste år og havde købt denne kjole fra asos maternity og satte bælte i taljen
MissChrista skriver: Ville gerne se det Jeg mangler simpelthen inspiration! Føler mig bare fed og grim i mit eget tøj, så vil ud og invistere! Tænker at stramsiddende kjoler nok fremhæver det hele på den bedste måde.. Men bum bum.. Jeg synes ikke det er nemt at købe tøj til babymaven!
Jeg har fået denne i før julegave af min mor. Ved ikk helt om jeg tager den på til juleaften men ihvertfald til nytår skal jeg have den på. Det er en mama kjole fra hm. Til kun 199kr så har jeg bare taget et sort bånd på os.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128