Hej tykke damer ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.624 visninger
12 svar
3 synes godt om
19. december 2013

Mor Christa

... Altså de gravide selvfølgelig )

Jeg sidder og overvejer hvad jeg skal have på juleaften/nytårsaften.. Jeg er gravid og er begyndt at have en del mave på (Er 2. gangs gravid, så maven har egentlig været der lææænge nu...)
Jeg 19 uger henne juleaften.. Hvad gør I andre damer, med maver på?
Send gerne billeder! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Har købt en sort blonde kjole med ærmer fra mammal... Med bånd til :-) så det skal jeg have på til jul, julefrokost anden jule dag, bliver mere bukser og bluse.. Og nytår har jeg også købt en rigtig fin kjole fra mammal. :-)

Anmeld

19. december 2013

Mor Christa

VråJepsen skriver:

Har købt en sort blonde kjole med ærmer fra mammal... Med bånd til :-) så det skal jeg have på til jul, julefrokost anden jule dag, bliver mere bukser og bluse.. Og nytår har jeg også købt en rigtig fin kjole fra mammal. :-)

Ville gerne se det Jeg mangler simpelthen inspiration! Føler mig bare fed og grim i mit eget tøj, så vil ud og invistere! Tænker at stramsiddende kjoler nok fremhæver det hele på den bedste måde.. Men bum bum.. Jeg synes ikke det er nemt at købe tøj til babymaven!

Anmeld

19. december 2013

Sisse Vinther

MissChrista skriver:

Jeg sidder og overvejer hvad jeg skal have på juleaften/nytårsaften.. Jeg er gravid og er begyndt at have en del mave på (Er 2. gangs gravid, så maven har egentlig været der lææænge nu...)
Send gerne billeder! 

Jeg er 21 uger henne juleaften, og har opgivet håbet om at se godt ud. Maven vokser i et væk lige nu, så det bliver sandsynligvis mine elskelige ventestrømpebukser, som sidder perfekt og ikke klemmer nogle steder, og så en tunika med mavebælte over maven

Anmeld

20. december 2013

liten-mamma

MissChrista skriver:

Send gerne billeder! 

Juleaften havde jeg en måned til termin og jeg havde bare leggins, en hvid top og cardigan på (første billede)

Nytårs aften er andet billede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. december 2013

FrkZier

MissChrista skriver:

Send gerne billeder! 

jeg var vidst omkring uge 22-23 ish ved jul sidste år og havde købt denne kjole fra asos maternity og satte bælte i taljen

Anmeld

20. december 2013

2babygirls

MissChrista skriver:

Send gerne billeder! 

Mener jeg er ca halvvejs her, da vi er på kæreste weekend...
Det er mit alm tøj, og så lige et bælte der viser maven.

Anmeld

20. december 2013

Sander&Vitus-Mor

MissChrista skriver:

Ville gerne se det Jeg mangler simpelthen inspiration! Føler mig bare fed og grim i mit eget tøj, så vil ud og invistere! Tænker at stramsiddende kjoler nok fremhæver det hele på den bedste måde.. Men bum bum.. Jeg synes ikke det er nemt at købe tøj til babymaven!

De to kjoler her.. Dem med de sorte. Er der nummer to jeg har købt :-)

Anmeld

20. december 2013

Sander&Vitus-Mor

MissChrista skriver:

Hov og denne :-)

Anmeld

20. december 2013

MIWULA

Jeg har fået denne i før julegave af min mor. Ved ikk helt om jeg tager den på til juleaften men ihvertfald til nytår skal jeg have den på. Det er en mama kjole fra hm. Til kun 199kr så har jeg bare taget et sort bånd på os. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.