Måske lussingesyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. december 2013

ette1987

Min søn på 3 år har været noget pyller i dag, og har ret røde kinder synes jeg. Mest den ene.. Problemet er jeg er gravid 28+6, og har IKKE haft lussingesyge. Kan også bare være forkølelse eller træthed der giver ham røde kinder.. Ville i ringe til lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Nemesis

ja...det ville jeg. Så kan du blive tjekket for om du danner antistoffer. det kan jo have betydning for dit foster om det er lussingesyge.

Anmeld

19. december 2013

ette1987

Nemesis skriver:

ja...det ville jeg. Så kan du blive tjekket for om du danner antistoffer. det kan jo have betydning for dit foster om det er lussingesyge.

Må hellere ringe derned.. Kunne heldigvis læse hos sst at risikoen for barnet er nærmest lig nu så lang i graviditeten

Anmeld

19. december 2013

Nemesis

ette1987 skriver:

Må hellere ringe derned.. Kunne heldigvis læse hos sst at risikoen for barnet er nærmest lig nu så lang i graviditeten

ja men hellere være sikker
:-)

Anmeld

19. december 2013

Nemesis

ette1987 skriver:

ja men hellere være sikker
:-)

Anmeld

20. december 2013

ette1987

Lige præcis Hans kinder er ikke røde mere, så måske det bare var træthed!

Anmeld

20. december 2013

Maja_4000

Min læge sagde at hvis man er over 20 uger henne, er der ingen risiko..

Jeg var så kun i 12. uge, da vi mistænkte at min datter havde det, så jeg fik taget blodprøve som viste, at jeg har haft det før
Har du fået taget den, eller hvordan ved du at du ikke har haft det?

Anmeld

20. december 2013

ette1987

Maja_4000 skriver:

Min læge sagde at hvis man er over 20 uger henne, er der ingen risiko..

Jeg var så kun i 12. uge, da vi mistænkte at min datter havde det, så jeg fik taget blodprøve som viste, at jeg har haft det før
Har du fået taget den, eller hvordan ved du at du ikke har haft det?

Jeg er pædagogstuderende, og lægen troede jeg var i praktik, så han havde selv tjekket blodprøverne Og fortalte jeg skulle være obs. Der er ikke spor af noget her til morgen, så mon ikke bare han var træt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.