Hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
4 svar
1 synes godt om
19. december 2013

Ønskebarnet2014

Hvornår mærkede i liv?

Skal vi være urolige, vi har ikke mærket liv endnu.

Uge 18+2

Hvilken uge var i?

Og hvordan føles det?

Mavebillede er vedhæftet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Hvornår mærkede i liv?

Skal vi være urolige, vi har ikke mærket liv endnu.

Uge 18+2

Hvilken uge var i?

Og hvordan føles det?

Mavebillede er vedhæftet

Først, tillykke med den flotte mave...

Da jeg var gravid med den store havde jeg en "boblen" i maven (som når maven knurre ved sult) fra uge 17-18 stykker og en måneds tid senere begyndte det at blive mere tydeligt at det var ham der rodede rundt derinde....

Denne gang har jeg haft boblen fra uge 15-16 stykker og nu hvor jeg er 25 uger henne er det til tider sådan at det næsten gør ondt...

Jeg har dog en veninde hvis datter mente at det var sjovere at slå på moderkagen end på mors maveskind, så hun mærkede ikke noget før efter uge 20...

Anmeld

19. december 2013

Putomanen

Jeg har først mærket liv da jeg var 20+4. Jeg har læst at det er normalt, hvis man er gravid for første gang, først at mærke liv omkring uge 18-19.
Det kommer også meget an på hvor din moderkage ligger.

Anmeld

19. december 2013

Mie89

Tillykke med maven ! 

Jeg mærkede først liv 19+4, hvor jeg vel og mærket var helt sikker på at det var ham  Og det er altså meget normalt at man i sin 1. graviditet først mærker det omkring uge 20  Så lidt tålmodighed, og så er jeg sikker på at det kommer inden længe 

Anmeld

19. december 2013

Mor Christa

Første gang jeg var gravid mærkede jeg liv 20+ .. Her anden gang mærkede jeg liv i uge 17 Det mærkes som små bobler. Lidt ligesom når tarmene røre på sig. Man ved først med sikkerhed at det hele tiden har været bebsen der har tumlet rundt derinde, når man har "gået med det" (altså boblerne i maven) i nogle uger  
Tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.