Eksperthjælp: 5 uger gammel der skriger hver aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
0 svar
0 synes godt om
19. december 2013

Kari Skovmand

"5 uger gammel der skriger hver aften"

Hej Kari.
Jeg skriver til dig, fordi min datter på 5 uger har skrigeriets hver aften, hvor hun er utrøstelig.
Hun bliver helt rød og skriger og skriger.
Derudover har hun svært ved at falde til ro, og når hun endelig gør, bliver hun forstyrret af noget og vågner op i et skrig, og man kan se hun har smerter.
Hun har meget luft i maven og det generer hende.

Hvad kan det være? Vil kiropraktor evt kunne hjælpe hende?

Mvh Anja

Karis svar

Kære Anja

Der kan være flere årsager til at et spædbarn skriger og er utrøstelig, men rigtig mange spædbørn kan heldigvis hjælpes.

Jeg tænker umiddelbart, at din datter bør ses af en zoneterapeut eller børnekiropraktor. Hvis du fornemmer at hendes skrigeture virker meget relaterede til maven, vil jeg anbefale at starte hos zoneterapeuten. Det er f.eks. hvis skrigeturene synes særligt relaterede til måltider og/eller prutter og afføring.
Hvis du derimod oplever, at dit barn er meget motorisk urolig omkring skrigeturene, krummer sig sammen/kaster sig bagover, hun basker med arme og ben og hun evt har tendens til ofte at dreje hovedet til samme side eller ligge kroppen i "banan-facon", vil jeg anbefale at lade en kiropraktor vurdere hende.

Håber det kan hjælpe dig på rette vej, ellers skriver du bare igen :-)
Held & lykke

Bedste hilsner
Kari

Kari tilbyder grundig undersøgelse, kiropraktisk behandling og vejledning af ovennævnte problemer. Hun har klinik i Kolding, men har et godt kendskab til andre børnekiropraktorer rundt om i landet, og kan derfor henvise til en kiropraktor tæt på dig.

Se Karis hjemmeside: FlicFlac.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+