Har burg for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
13 svar
1 synes godt om
19. december 2013

Chiip91

Hvad kan der ske hvis en spiral(homon) flytter sig ?

- For ca 1mdr siden kunne lægen lige æne den, og den sad hvor den skulle.... Men igår da jeg skulle have skiftet til kobberspiral, kunne lægen slet ikke se eller mærke den

Han Synes det var underligt, og henviste mig til scanning ved gynækolog. men glemte ham self og spørge om den så overhovedet virker, hvis den sider forkert nu efter hvor den har rykker sig ?

Håber i kan hjælpe mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

pussekat

Chiip91 skriver:

- For ca 1mdr siden kunne lægen lige æne den, og den sad hvor den skulle.... Men igår da jeg skulle have skiftet til kobberspiral, kunne lægen slet ikke se eller mærke den

Han Synes det var underligt, og henviste mig til scanning ved gynækolog. men glemte ham self og spørge om den så overhovedet virker, hvis den sider forkert nu efter hvor den har rykker sig ?

Håber i kan hjælpe mig  

hejsa
vis den her flytte sig så kan du godt bliv gravid for så hjælp den jo ikke når den ikke er på sig plaste

Anmeld

19. december 2013

Chiip91

pussekat skriver:

hejsa
vis den her flytte sig så kan du godt bliv gravid for så hjælp den jo ikke når den ikke er på sig plaste

Kan den være faldet ud uden jeg har opdaget det ? :/
Og Ville det være gravid udenfor livmorden eller ? 

Anmeld

19. december 2013

pussekat

Chiip91 skriver:

Kan den være faldet ud uden jeg har opdaget det ? :/
Og Ville det være gravid udenfor livmorden eller ? 

hejsa
det kan den godt faldet ud og du kan også bliv gravid med det her vi høre om for de kan se hvor der er

Anmeld

19. december 2013

Chiip91

pussekat skriver:

hejsa
det kan den godt faldet ud og du kan også bliv gravid med det her vi høre om for de kan se hvor der er

Okay mange tak,

Også rigtig meget 

Anmeld

20. december 2013

Chiip91

Evt andre der ved noget om det ?

Anmeld

20. december 2013

AnthonsMor

Chiip91 skriver:

Håber i kan hjælpe mig  

Hvis den falder ud eller bliver skubbet væk fra dens oprindelige plads kan du blive gravid..

Det behøver absolut ikke være udenfor livmoderen, men kan nemt være en fuldbåren normal graviditet

Anmeld

20. december 2013

Chiip91

AnthonsMor skriver:

Hvis den falder ud eller bliver skubbet væk fra dens oprindelige plads kan du blive gravid..

Det behøver absolut ikke være udenfor livmoderen, men kan nemt være en fuldbåren normal graviditet

Okay Mange tak

Anmeld

20. december 2013

AnthonsMor

Chiip91 skriver:

Okay Mange tak

Det er i hvert fald det jeg har fået af vide

Har den ikke selv, men kender et par stykker der har

Anmeld

20. december 2013

Chiip91

AnthonsMor skriver:

Det er i hvert fald det jeg har fået af vide

Har den ikke selv, men kender et par stykker der har

Okay

- må lige teste for en sikkerheds skyld, for kan ikk holde øje med min mens :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.