Moderkage på forvæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. december 2013

Papillon

De af jer, der har oplevet dette, hvornår mærkede I fosteret første gang? Og hvilken graviditet var det (første, anden, tredje..)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Sabone

Papillon skriver:

De af jer, der har oplevet dette, hvornår mærkede I fosteret første gang? Og hvilken graviditet var det (første, anden, tredje..)?

Jeg mærkede først noget 22+, hvor jeg var sikker på at det var bebs  

Det var min første og eneste gang indtil videre

Anmeld

19. december 2013

lineog4

Det var 3. Graviditet og jeg mærkede allerede liv i 14. Uge, men fik så en periode hvor jeg ikke mærkede meget, hvor moderkagen var for stor at sparke igennem fra cirka 16. Uge og til 22. Uge. Jeg kunne stadig mærke det, men havde også lige været gravid med en der sparkede meget ind af så jeg vidste hvordan det mærkedes. Omkring 39. Uge synes jeg ikke der var den store forskel på at mærke baby end de andre graviditeter. Dog var der et sted på maven hvor jeg aldrig mærkede ham, var nok mest i siderne jeg mærkede ham nu jeg tænker over det.

Anmeld

19. december 2013

Papillon

Sabone skriver:

Jeg mærkede først noget 22+, hvor jeg var sikker på at det var bebs  

Det var min første og eneste gang indtil videre

Det lyder godt Så er det ikke så meget senere end andre førstegangsgravide, selvom de nok kommer til at føles som evigheder, når man når dertil.

Anmeld

19. december 2013

Michelle21

Papillon skriver:

Jeg mærkede 18+ og det er min første graviditet

Anmeld

19. december 2013

Papillon

lineog4 skriver:

Det var 3. Graviditet og jeg mærkede allerede liv i 14. Uge, men fik så en periode hvor jeg ikke mærkede meget, hvor moderkagen var for stor at sparke igennem fra cirka 16. Uge og til 22. Uge. Jeg kunne stadig mærke det, men havde også lige været gravid med en der sparkede meget ind af så jeg vidste hvordan det mærkedes. Omkring 39. Uge synes jeg ikke der var den store forskel på at mærke baby end de andre graviditeter. Dog var der et sted på maven hvor jeg aldrig mærkede ham, var nok mest i siderne jeg mærkede ham nu jeg tænker over det.

Tak for svar

Det er første gang, så jeg ved ikke, hvordan det "burde" føles. Det er sjovt at høre fra en, der har oplevet andre graviditeter også

Anmeld

19. december 2013

Papillon

Michelle21 skriver:

Jeg mærkede 18+ og det er min første graviditet

Hvis jeg også er så heldig, er der jo ikke længe til

Anmeld

19. december 2013

Michelle88

Mærkede først i uge 23.. men det var os første gang, så vidste heller ikke hvordan det skulle føles..

Anmeld

19. december 2013

Michelle21

Papillon skriver:

Hvis jeg også er så heldig, er der jo ikke længe til

Nej det jo det

Anmeld

19. december 2013

Papillon

Michelle88 skriver:

Mærkede først i uge 23.. men det var os første gang, så vidste heller ikke hvordan det skulle føles..

Det er også det, jeg tænker, for jeg ved jo heller ikke, hvordan det skal føles

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.