Uge 28+5 - snyder med 2 dage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
3 svar
13 synes godt om
19. december 2013

Marianne1989

Så besluttede jeg mig, at der SKULLE være tid til et Update. Jeg har flyttet, (malet, rengjort og ordnet ting - indrettet det nye hjem, læst op til eksamen og været oppe - alt sammen inden for 3 dage.) læsningen har dog stået på i over 2 uger. Jeg er SÅ træt og skal aflevere opgave igen her i morgen, hvor den skal forsvares jan, hvor jeg også har en yderligere eksamen. Det er godt nok hårdt !!!! Nå, ikke mere klynk. 

Baby har det dejligt. Hans spark har forandrer sig til 'sammenhængende' bevægelser .. en fod eller hånd kører hen ad maveskindet - det er freakish !!! :p alien i maven!!!! Nogle gange er det faktisk decideret ubehageligt !! 

jeg lovede at skrive hans vægt. Hun siger: "I hvert fald 1 kg!". (uge 28) så han er meget godt med! dejligt. 

Ha eN god uge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Trekløver(:

Marianne1989 skriver:

Så besluttede jeg mig, at der SKULLE være tid til et Update. Jeg har flyttet, (malet, rengjort og ordnet ting - indrettet det nye hjem, læst op til eksamen og været oppe - alt sammen inden for 3 dage.) læsningen har dog stået på i over 2 uger. Jeg er SÅ træt og skal aflevere opgave igen her i morgen, hvor den skal forsvares jan, hvor jeg også har en yderligere eksamen. Det er godt nok hårdt !!!! Nå, ikke mere klynk. 

Baby har det dejligt. Hans spark har forandrer sig til 'sammenhængende' bevægelser .. en fod eller hånd kører hen ad maveskindet - det er freakish !!! :p alien i maven!!!! Nogle gange er det faktisk decideret ubehageligt !! 

jeg lovede at skrive hans vægt. Hun siger: "I hvert fald 1 kg!". (uge 28) så han er meget godt med! dejligt. 

Ha eN god uge

Flot babyhule og fin fin vægt af den lille.

Sejt du har alt det overskud pøj pøj med eksamen

Anmeld

20. december 2013

Marianne1989

M_V skriver:

Flot babyhule og fin fin vægt af den lille.

Sejt du har alt det overskud pøj pøj med eksamen

Tak !! 

Ja, en helt normal vægt kan man ikke klage over. Hverken for stor eller lille 

Anmeld

20. december 2013

Trekløver(:

Marianne1989 skriver:

Tak !! 

Ja, en helt normal vægt kan man ikke klage over. Hverken for stor eller lille 

Nej det er da bare helt perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.