Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg må lige vise Jer disse billeder
Det er julegaver til bedsteforældrene. Egentlig skulle de kun have haft 2 billeder, men jeg kunne ikke vælge, så nu får de alle 4
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Jeg må lige vise Jer disse billeder Det er julegaver til bedsteforældrene. Egentlig skulle de kun have haft 2 billeder, men jeg kunne ikke vælge, så nu får de alle 4
iiih sikke nogle lækre Unger du har dig, jeg kan godt forstå at du ikke kan vælge, jeg har lige haft det samme problem
men synes dine billeder er rigtig gode, og hermed også lige et par julebilleder af mine guldklumper
og Glædelig JUL!
lækre børn.
kender godt det der med at bestemme sig.. her får bedsteforældre og oldeforældre både collage 20X30 og et enkelt billede 10X15
HOLD NU OP HVOR ER MIKKEL BLEVET STOR!!!!
MariaKyedDK skriver: iiih sikke nogle lækre Unger du har dig, jeg kan godt forstå at du ikke kan vælge, jeg har lige haft det samme problem men synes dine billeder er rigtig gode, og hermed også lige et par julebilleder af mine guldklumper og Glædelig JUL!
Tak skal du have Og lige måde! Det er godt nok også nogle lækre unger du har dig.
Kris89 skriver: lækre børn. kender godt det der med at bestemme sig.. her får bedsteforældre og oldeforældre både collage 20X30 og et enkelt billede 10X15 HOLD NU OP HVOR ER MIKKEL BLEVET STOR!!!!
Tak skal du have Og ja han er lige blevet 2 år!Og tillykke med din lille bebs, så fik du ham endelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128