Tina hvordan var sommersummarum?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.485 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Susan1978

Er sikker på Ea ville give sin højre arm for at opleve det live. HUn bliver så edder sur hvis vi kommer for sent hjem og hun ik kan nå at se bare noget af det. 

Susan og Ea der nu kan binde sløjfer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Tina2

Hej Susan

Det var rigtig godt, men sikke da en masse mennesker- man skal godt nok holde øje med sine unger... Milas var helt ustyrlig og fes rundt, og blev arrig, når vi tog ham op, så jeg var da ved at få rykket hår af på et tidspunkt og fik en på låget
Ydermere hev han lige fat i en dame foran og hendes hår........  Der var sgu lidt for meget krudt i ham igår......

Men det var nu sjovt at se hvordan de laver det hele, troede det var MEGET større på Tangkrogen, det er det slet ikke og det hele er egentlig ret primitivt......

Vi fandt monsterets "hus", det var en container omme bagved  Så ungerne ville allerhelst bare stå der og lure til han kom ud og Milas blev da også helt vild da han så ham. Vi havde jo sagt monsteret boede derinde, men det forstod han jo ikke lige- han er jo vant til at se ham hjemme i fjerneren
Så da han kom ud rååååbte Milas: MON'TEEEEEERRRRR"!!!!!!!! Ha ha!!!

Har lige smidt lidt billeder på fra mobilen. Kan ikke lige finde kameraet, der er lidt bedre billeder i, så kan være jeg sætter nogle af dem på senere
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juli 2009

Susan1978

Det er da meget fede billeder, det har da været en stor oplevelse for filusen hva..

nårh du havde da i det mindste Thomas med, jeg troede du skulle styre begge unger alene. pyhhaa ellers.

vi har i dag været på lidt tur med min moster, min mor, min kusine og hendes børn.  Turen var god, men blev ødelagt af at vi er så mega invaderet af svirreflurrer i vores landsdel.  Vi var ellers på en lækker natur legeplads og havde taget madpakker og det hele med.

men vi kunne ik holde det ud til sidst.

nu arbejder jeg på aftenvagt til kl. 21.

Anmeld

29. juli 2009

Tina2

Susan1978 skriver:

Det er da meget fede billeder, det har da været en stor oplevelse for filusen hva..

nårh du havde da i det mindste Thomas med, jeg troede du skulle styre begge unger alene. pyhhaa ellers.

vi har i dag været på lidt tur med min moster, min mor, min kusine og hendes børn.  Turen var god, men blev ødelagt af at vi er så mega invaderet af svirreflurrer i vores landsdel.  Vi var ellers på en lækker natur legeplads og havde taget madpakker og det hele med.

men vi kunne ik holde det ud til sidst.

nu arbejder jeg på aftenvagt til kl. 21.

Oh my gosh- NOOOOOO!!! Ku aldrig tage til sådan noget med så mange mennesker alene med de to.... De fiser jo rundt! Så vi tog en hver, og så var det ellers bare med at finde en god plads....

Uhh, lyder træls med svirrefluer, jeg hader dem:-( Har ikke haft så mange her i sommer, men myg har vi i perioder så mange af, at vi må gå ind fra haven, hvis vi har spist der.... Møgirriterende!!!!!

God vagt:-)

Knus Tina (som er ved at få sat vinduer i:-)))))))) Sætter lige et par pics på fra idag:-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juli 2009

Susan1978

wauu Tina, der er godt nok sket en del siden vi var der.. ser skide godt ud..

total fedt med de der ovenvinduer..

Anmeld

29. juli 2009

Tina2

Tak, ja det går da fremad, selvom nogle mener det går for langsomt.....  Men Thomas har jo ligesom også et firma at passe

Ja, det bli'r rigtig fedt med de øverste vinduer, loftet blir heller ikke bare fladt i tilbygningen, det kommer til at gå op i en spids nærmest... Som en pyramide:-)
Tro mig, jeg har allerede udset mig, at jeg skal ha et kææææmpe juletræ der skal stå derude.....

Vi kan ikke sætte det andet store vindue i endnu, for det store vindue for enden af husets oprindelige slut-væg skal jo pilles ud og så skal det jo ud af det hul...
Indedn vi tager til Rhodos skal der være helt lukket og tag på:-) Og der er 3 uger idag:-)

Anmeld

29. juli 2009

Heidimed lea

hej Tina          jeg havde også tænkt på at tage rasmus lea og fætter med til Århus, men kunne fornemme at det var meget tidlig + min søster sagde at det kun var meget kort at der skete noget der.  så jeg undlod at tage afsted.   vi havde nu også en super dag i tivoli.  ærlig at i ikke kunne

fede billeder fra byggeri skal hilse fra Lars og sige det ser godt ud.
                                           Heidi

Anmeld

29. juli 2009

Tina2

Heidimed lea skriver:

hej Tina         jeg havde også tænkt på at tage rasmus lea og fætter med til Århus, men kunne fornemme at det var meget tidlig + min søster sagde at det kun var meget kort at der skete noget der.  så jeg undlod at tage afsted.   vi havde nu også en super dag i tivoli.  ærlig at i ikke kunne

fede billeder fra byggeri skal hilse fra Lars og sige det ser godt ud.
                                          Heidi

Tak for det, det blir også bare lækkert når vi (engang) blir færdige:-)

Ja, det starter jo kl. 8 dernede, men vi var der nu ikke lige til kl. 8, for de siger jo bare godmorgen og så er der svampe Bob i 20 min..... Så kom ca 8.15.....

Vi var oppe kl. 5.30, gaaaaab (og alt før kl. 7 er midt om natten for mig, ha ha) Så var godt nok træt sidst på eftermiddagen igår og måtte lige snuppe en hurtig skraber på sofaen, og Milas måtte vi vække efter 2½ times middagssøvn, han var da slet ikke til at få liv i, ha ha!!!!

Dejligt I hyggede i tivoli, vi må lige finde en dag at ses snart, men send endelig dine fridage på sms:-)

Hils familien, søde:-)

Kram

Anmeld

30. juli 2009

Muslingen

Hej Tina.
Det ser godt ud med jeres hus. Hvor bliver det bare fedt når det er færdigt.
Vores håndværkere regner med at være færdige i næste uge, så mangler de bare et enkelt vindue som bliver skiftet når vi kommer hjem fra ferie. Så har vi et spritnyt udseende på vores hus. Super fedt!
Kh Fie

Anmeld

30. juli 2009

Tina2

Muslingen skriver:

Hej Tina.
Det ser godt ud med jeres hus. Hvor bliver det bare fedt når det er færdigt.
Vores håndværkere regner med at være færdige i næste uge, så mangler de bare et enkelt vindue som bliver skiftet når vi kommer hjem fra ferie. Så har vi et spritnyt udseende på vores hus. Super fedt!
Kh Fie

Hvor fedt, Fie:-) BILLEDER!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.