At pynte træ lang tid før

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. december 2013

Stumpen

Jeg er vokset op med at juletræet pyntes 23. Dec, men vil i år gør det på fredag, da vi får gæster til frokost lørdag, men ville jo gerne have gjort det allerede i søndags, men tænker at juletræet når at blive tør og trist inden den 24. Dec, hvis man gør det 14 dage før jul..

passer det for mig??

elsker jo at kigge på det smukke træ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

C-Dog

Der er da ikke så længe til jul? :-P hvis det står i en fod med vand skulle det nok kunne holde et godt stykke tid :-)

Anmeld

18. december 2013

Babydrøm

Stumpen skriver:

Jeg er vokset op med at juletræet pyntes 23. Dec, men vil i år gør det på fredag, da vi får gæster til frokost lørdag, men ville jo gerne have gjort det allerede i søndags, men tænker at juletræet når at blive tør og trist inden den 24. Dec, hvis man gør det 14 dage før jul..

passer det for mig??

Jeg ved ik så meget om grantræer og der er nok forskel på de forskellige typer, hvor meget de drysser mm. 

Men købte et mini juletræ for 2 uger siden, og det står pyntet i stuen, det ser stadig flot ud og har ik tabt nogle nåle

Anmeld

18. december 2013

VIPpigen

Jeg har lige hørt at man skal give sit juletræ en panodil i sit vand, så holder det længere... Om der er hold i det aner jeg ikke

Skal lige se om jeg kan finde der hvor jeg læste/hørte om det

Anmeld

18. december 2013

esioul

Stumpen skriver:

passer det for mig??

mit har stået pyntet siden 1 dec :p

Anmeld

18. december 2013

VIPpigen

Kan ikke lige finde det, men der bliver åbenbart også foreslået sukkervand

Det er da et par forsøg værd nogen af dem

Anmeld

18. december 2013

MorTil4<3

Stumpen skriver:

passer det for mig??

fnis hehe

jaaa her har vi været langt fremme, der blev købt OG pyntet juletræ allerede den 2 December

og vores juletræ er alså fint at se på .
hvis det er så skal du skaffe en af de fødder man kan hælde vand i
så holder træet sig saftigt igennem julen

Anmeld

18. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi plejer at ha juletræ fra d 1/12 og frem til hellig tre konger. Syntes først det begynder at se træls ud efter nytår.

Vi plejer at købe en nordmandsgrandtræ.

I år tager vi dog først træet ind på fredag. Vh stine

Anmeld

18. december 2013

Kløver

Hvis i pynter fredag er det under en uge, det burde det fint kunne klare

Anmeld

19. december 2013

Stumpen

Ja ved godt at det vil se fint ud hvis jeg pynter i morgen, men ville høre hvad/hvordan jeres træer ser ud som står pyntet i flere uger, men svaret er jo vand!

egenligt meget logisk - har bare aldrig tænkt over det, da vi aldrig hverken hjemme eller her har haft en fod til vand... Temmeligt genial  Føler mig måske en smule dum lige nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.