Problemer med søvn( 9 uger gammel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
9 svar
1 synes godt om
18. december 2013

Annemette07

Hej !
Jeg har lidt problemer med min søn på ca 9 uger. Fra kl 8 om morgen til 20 om aften er han nærmest umulig at få til at sove. Han kan sove en halv time i barnevognen men så vågner han og vil ind og gør tegn til at være sulten, så han får self noget st spise, hvorefter der maks går 5-10 min så sover han. Ligeså snart jeg prøver at ligge ham fra mig uanset om han har lagt ved mig sovende i 5 min eller 30 min, så vågner han.

Andre med det problem og hvad har været jeres løsning? Har ptøvet at lade være med at give ham noget at spise og i stedet prøve med sutten men det virker ikk.

Vi har prøvet kranio sakral terapi. Forresten sover han fint 4-6 timer i streg om natten før han skal have mad :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

L&V

Annemette07 skriver:

Hej !
Jeg har lidt problemer med min søn på ca 9 uger. Fra kl 8 om morgen til 20 om aften er han nærmest umulig at få til at sove. Han kan sove en halv time i barnevognen men så vågner han og vil ind og gør tegn til at være sulten, så han får self noget st spise, hvorefter der maks går 5-10 min så sover han. Ligeså snart jeg prøver at ligge ham fra mig uanset om han har lagt ved mig sovende i 5 min eller 30 min, så vågner han.

Andre med det problem og hvad har været jeres løsning? Har ptøvet at lade være med at give ham noget at spise og i stedet prøve med sutten men det virker ikk.

Vi har prøvet kranio sakral terapi. Forresten sover han fint 4-6 timer i streg om natten før han skal have mad :-)

Har det været sådan hele tiden eller er det lige kommet?

Anmeld

18. december 2013

Annemette07

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Har det været sådan hele tiden eller er det lige kommet?

Har stået på nogle uger nu. Nok 3 uger eller sådan noget. En del dage sover han kun 1,5 time i løbet af de tolv timer. Han bliver heldigvis ikk overtræt hvor han skriger og sådan men man kan se på ham han er ved at være træt.

Kan det være tigerspringet der påvirker ham ?

Anmeld

18. december 2013

L&V

Annemette07 skriver:

Har stået på nogle uger nu. Nok 3 uger eller sådan noget. En del dage sover han kun 1,5 time i løbet af de tolv timer. Han bliver heldigvis ikk overtræt hvor han skriger og sådan men man kan se på ham han er ved at være træt.

Kan det være tigerspringet der påvirker ham ?

Det var lige det jeg tænkte ja.. Vores 5 ugers og 9 ugers gled bare ind i hinanden og tænkte bare fuck hvor bliver det hårdt hvis det ska fortsætte men det stoppede og nu sover, spiser og hygger han sig lige som en bebs ska

Anmeld

18. december 2013

Annemette07

Det var lige det jeg tænkte ja.. Vores 5 ugers og 9 ugers gled bare ind i hinanden og tænkte bare fuck hvor bliver det hårdt hvis det ska fortsætte men det stoppede og nu sover, spiser og hygger han sig lige som en bebs ska

Okay, så er der da håb forude. Hvornår stoppede det hos dit barn ?

Anmeld

18. december 2013

L&V

Annemette07 skriver:

Okay, så er der da håb forude. Hvornår stoppede det hos dit barn ?

Lige pludseligt Ej he he ka ik huske det præcis må jeg indrømme.. Men det variere også fra barn til barn.. Det har det i hvert fald gjord ved mine 2

Anmeld

18. december 2013

Annemette07

Lige pludseligt Ej he he ka ik huske det præcis må jeg indrømme.. Men det variere også fra barn til barn.. Det har det i hvert fald gjord ved mine 2

Okay :-)

Anmeld

18. december 2013

Mum33

Annemette07 skriver:

Hej !

Prøv kiropraktor. Virkede her

Anmeld

18. december 2013

Jibbe

Jeg ville bare give det ekstra tryghed dit barn har brug for.
Et fint lille ordsprog siger '9 måneder i maven, 9 måneder på maven'.
Få evt fat i en ergonomisk bæresele eller slynge så barnet kan være tæt og du kan have frie hænder stadigvæk.

Anmeld

21. december 2013

Ayaan

jeg ved hvor hårdt og frustrerende det kan være når enes lille bebs nægter at sove. man har ikke tid til sig selv, tid til at hvile eller oprydning, det er 24 timers arbejde. Min er tolv uger og har sådan set været ligesom din, han sover også fire time af gang om natten. men om dagen er han vågne fra 8-20- men nu sover han en timers tid eller 2 og nogle gang 40 minutter. det er forskellige fra dag til dag. prøv at svøbe ham med tæppe. det der hjælper mig er, at ligger ham fra mig ligeså snart han er træt. hvis han ligger ved brystet  20 minutter og jeg så ligger ham til at sove, vågne han op straks. ligeså snart han falder i søvne eller du kan mærker han er søvnig ligger ham fra dig og indtil hans barnevogn og kører frem og tilbage. jeg ved nu ikke hvad tid din står op, men det du kan gør er og lad han være vågne tre timer ca så vil han være træt. du kan også går tur med ham indtil han vænne sig til at sove lang lur. snak din Spl

håber dette kan hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.