16+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
5 svar
9 synes godt om
18. december 2013

WantingBaby2012

Jeg kan slet ikke forstå at jeg allerede er 4 måneder henne nu, med vores længe ventede ønskebarn. 

Efter 3x fertilitetsbehandlinger og 2 graviditeter som endte brat meget tidligt så er det vildt at vi hver dag er et skridt tættere på at møde vores lille søn. Har termin 4. juni 2014. 

Maven begynder også så småt at tage form, men er dog stadig i det stadie hvor andre ikke ved om man bare er blevet lidt "små-fed" 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

hende-der-du-ved-nok

det er da en fin baby-hule du har der... 

bliver spændende at se den blive større

Anmeld

18. december 2013

Sandratoft

WantingBaby2012 skriver:

Jeg kan slet ikke forstå at jeg allerede er 4 måneder henne nu, med vores længe ventede ønskebarn. 

Efter 3x fertilitetsbehandlinger og 2 graviditeter som endte brat meget tidligt så er det vildt at vi hver dag er et skridt tættere på at møde vores lille søn. Har termin 4. juni 2014. 

Maven begynder også så småt at tage form, men er dog stadig i det stadie hvor andre ikke ved om man bare er blevet lidt "små-fed" 

Hold fast nogle gode babser 

Anmeld

18. december 2013

asff

WantingBaby2012 skriver:

Den er rigtig fin - tillykke

Anmeld

18. december 2013

WantingBaby2012

Sandratoft skriver:

Hold fast nogle gode babser 

Hahaha... Ja manden klager da heller ikke 

Anmeld

18. december 2013

WantingBaby2012

hende-der-du-ved-nok skriver:

det er da en fin baby-hule du har der... 

bliver spændende at se den blive større

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.