Åh nej, hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
7 svar
1 synes godt om
18. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har testet positiv siden 3+2. Der er en rigtig flot udvikling i testene, så i forgårs begyndte jeg at tro stille og roligt på det.. Men idag, 4+0 , da jeg tørrede mig i morges, var der en lille meget frisk blødning på papiret. lyserød blandet med alm gennemsigtig udflåd. Har så taget bind på, og der er en lille plet af helt lysebrun udflåd i efter 1 time ca. Hvad skal jeg tro? Jeg har indstillet mig på at det er en bio, men hvad tror i? JEg har ingen mens smerter (hvilket jeg havde sidste cyklus hvor jeg havde en bio) men jeg har murren helt nederst i maven (Altså ikke i maven men nærmere deromkring hvor jeg går udfra ægget sidder/burde sidde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg har testet positiv siden 3+2. Der er en rigtig flot udvikling i testene, så i forgårs begyndte jeg at tro stille og roligt på det.. Men idag, 4+0 , da jeg tørrede mig i morges, var der en lille meget frisk blødning på papiret. lyserød blandet med alm gennemsigtig udflåd. Har så taget bind på, og der er en lille plet af helt lysebrun udflåd i efter 1 time ca. Hvad skal jeg tro? Jeg har indstillet mig på at det er en bio, men hvad tror i? JEg har ingen mens smerter (hvilket jeg havde sidste cyklus hvor jeg havde en bio) men jeg har murren helt nederst i maven (Altså ikke i maven men nærmere deromkring hvor jeg går udfra ægget sidder/burde sidde..

Det er svært at vide hvad der er gang i her, men du får lige en fra mig af

Anmeld

18. december 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

http://www.babyklar.dk/komplikationer/bloedning-under-graviditet.html

http://www.patientvejledningen.dk/vejledning/graviditet/bloedningigraviditeten

http://sundhedsstyrelsen.dk/publ/publ2002/barnivente/pages/kap4.htm 

http://www.kvindeklinik.dk/site/patientoplysninger/Bloedning%20tidligt%20i%20graviditeten.pd

http://www.apoteket.dk/Sygdomsleksikon/SygdommeEgenproduktion/Blodning%20under%20graviditeten.asp

Her er den samme nyttige viden, tror du kan tage den helt med ro. Men anbefales at du læser dette inden du får malet fanden på væggen i dine tanker. Tænk positivt! 

Anmeld

18. december 2013

VIPpigen

Jeg ville tage det stille og roligt. Hvis du er 4+0 er det her, du skulle have din mens igen. Der kan man godt opleve en lille blødning. Jeg blødte on/off fra 5+ til 11+ da jeg ventede min datter, og hun lever i bedste velgående som en banditt på 3 år nu... Den her gang er jeg 8+1 og har haft 2 små blødninger. Den første gang løb det mog koldt ned af ryggen igen, men anden gang, da var jeg lidt mere rolig.

Jeg ville først blive bekymret når det er meget, og med smerter

Men jeg forstår fuldt ud din bekymring... Om det lille spir bliver til noget eller ej, så er man mor, og bekymringerne begynder med det samme man ser 2 streger på testen

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres hurtige respons og for jeres 

Jeg har fået taget blodprøve (da vi er i behandling) og jeg skal ha taget en igen D. 23 for at se hvordan og hvorledes.. Så jeg håber jeg har et fint tal og at jeg så kan stoppe med at bløde nu!  Men det er satme noget af et slag især nu man lige havde tilladt sig selv at tro på den er der 

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

Fik taget blodprøve og mit hcg tal er på 131 og mit progesteron er på 212. Så jeg ER gravid. Blødningen er stoppet og håber ikke den havde nogen betydning. Men skal ha taget ny blodprøve D. 23 så vi er sikre på den stiger som den skal  Er 4+0 idag og NU vil jeg glæde mig, bare en lille smule 

Anmeld

18. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Fik taget blodprøve og mit hcg tal er på 131 og mit progesteron er på 212. Så jeg ER gravid. Blødningen er stoppet og håber ikke den havde nogen betydning. Men skal ha taget ny blodprøve D. 23 så vi er sikre på den stiger som den skal  Er 4+0 idag og NU vil jeg glæde mig, bare en lille smule 

Stor tillykke med det lille spir. 

Håber det hjælper med en lang dejlig juleferie, og selvfølgelig stiger tallet som det skal på mandag... Det er jo den perfekte julegave

Du skal være moooaar

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Stor tillykke med det lille spir. 

Håber det hjælper med en lang dejlig juleferie, og selvfølgelig stiger tallet som det skal på mandag... Det er jo den perfekte julegave

Du skal være moooaar

Tusind tak 

det er den bedste gave overhovedet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.