Abort pga skænderi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2013

MortilElias2010

Fejl 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

MortilElias2010

Fejl 

Anmeld

18. december 2013

Kløver

Måske i er kommet i dårlig spiral, få en god snak om tingene, kunne godt lyde som om han er frustreret og hvis man ikke ved hvor slemt det kan være, er det måske svært for ham at forstå. Prøv evt at få fat i politikkens graviditetsbog, snak om det, vær ærlige og finde en løsning der kan være til gavn for ber begge, at hvis han feks ryger udenfor og hjælper med at der ikke er fyldt med de lugte der tricker, så vil du have det lidt bedre og have bedre mulighed for at hjælpe til derhjemme. Du kan tage de opgaver du har det bedst med som ikke tricker eller gør dig for træt

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Hvis han ikke kan behandle dig og baby ordentligt så kom langt væk fra ham! 

Du fortjener altså bedre end det. Flyt hjem til dine forældre eller venner/veninder et stykke tid og få hjælp til at afklare situationen. 

Din mand/kæreste mangler jeg ord for at beskrive. Tænk ikke at tage hensyn til dig og baby ! Sikke en ..... ! At du er træt og har kvalme er jo normalt! Han bør støtte dig! 

Jeg bliver simpelthen så gal på dine vegne! 

Kun du kan vurdere om abort er en løsning du kan leve med, men gør det ikke for den klaphats skyld! 

Ja det har du ret i. Tak for din svar  

Han selv sagde at han ville have børn og så gik det 4 uger og jeg kunde allerede teste positiv. 

Jeg har ingen støtte af familie og ikk rigtig veninder jeg kan flyt hjem til her i Dk. 

Tror jeg må tage et snak med kommunen.. Men tro mig, de hjælper mig kuuuun hvis jeg får tæsk eller bliver truede for livet. Og det kan jeg ikke vente på at vil ske. Dårlig kommun jo. 

Anmeld

18. december 2013

hesøth

Anonym skriver:

Han selv sagde at han ville have børn og så gik det 4 uger og jeg kunde allerede teste positiv. 

Jeg har ingen støtte af familie og ikk rigtig veninder jeg kan flyt hjem til her i Dk. 

Tror jeg må tage et snak med kommunen.. Men tro mig, de hjælper mig kuuuun hvis jeg får tæsk eller bliver truede for livet. Og det kan jeg ikke vente på at vil ske. Dårlig kommun jo. 

Hvorfor er det en dårlig kommune?

Tag dog ansvar - og hjælp dig selv!

Anmeld

18. december 2013

tumle

Anonym skriver:

Hej. Jeg er 7+3 og har været uvenner fra jeg blev gravid med kæresten, han begyndt med: det er bare luft og ikke graviditet, fra min mens udeblevet.

Han syns at jeg sover for meget og laver for lidt her hjemme.

Er begyndt med kvalme o opkast i 3 dage nu og han spørger engang hvis jeg er sulten eller har brug for noget. Han gør lige omvendt.. han ryger foran mig alligevel efter jeg fortalt om min kvalme og al lugt. 

Nu sagde jeg til ham at han ikke er en god mand over for sin gravide(mig) kæreste og han begyndt sige at jeg ikke ryder op det ene og det andet og jeg sagde men jeg er gravid o lider av kvalme o opkast og er svimmel, så sagde han gå og lave abort istedet. Og han er pisseligeglad....  Føler had for ham. 

Hvad skal jeg gøre 

Han er 12 år ældre end mig men behandler mig som jeg ved ik hvad Jeg græder og har så meget depression over alt lige nu 

Hvis jeg var dig ville jeg søge rådgivning hos mødrehjælpen, tjek evt. Deres hjemmeside.

Hvis du har lyst er du velkommen til at skrive mig en privat besked. Jeg lytter gerne. :-)

Anmeld

18. december 2013

tumle

Anonym skriver:

Jeg ved at kommunerne ikke altid er lige behjælpelige med at finde en ny bolig.

Vil det måske ikke være muligt for dig, selv at finde en ny bolig igennem et boligselskab ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.