Øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2013

MMOGM

Sitrani skriver:

Puha... Glæder mig ikke til næste gang... ADR.... Men ja, godt gået så! Mine kollager ville lægge mærke til det... Jeg arbejder i en vuggestue, og vi render sjældent frem og tilbage

Nej det ville nok blive et problem hehe 

Men ja det er meget ubehageligt, og svært ikke at kunne tale om det  Er 12+0 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

Sitrani

MMOGM skriver:

Men ja det er meget ubehageligt, og svært ikke at kunne tale om det  Er 12+0 idag

Jeg kommer nok ikke til at gå så længe uden at sige noget til nogen.. Havde syg kvalme sidst, så denne gang blir nok det samme... Når der er gevinst altså

Anmeld

18. december 2013

MMOGM

Sitrani skriver:

Jeg kommer nok ikke til at gå så længe uden at sige noget til nogen.. Havde syg kvalme sidst, så denne gang blir nok det samme... Når der er gevinst altså

Havde også rigtig slem kvalme sidst 

Håber snart i har gevinst 

Anmeld

18. december 2013

Sitrani

MMOGM skriver:

Ja det må være træls.... Jeg kan bare ikke lade være med at sige det i så lang tid Hihi... Tager hatten af for dem som kan

Anmeld

18. december 2013

MMOGM

Sitrani skriver:

Ja det må være træls.... Jeg kan bare ikke lade være med at sige det i så lang tid Hihi... Tager hatten af for dem som kan

Hehe ja, jeg plejer også at være vildt dårlig til at holde sådan noget hemmeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.