At komme af med sine husdyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2013

B&J

twinny skriver:

Det er bare skønt. Katten tager også hver en chance for at ligge i drengenes senge. 

ja hvad er de for nogle.... tror det er duften og uhhh dejligt med dyne og pude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

twinny

B&J skriver:

ja hvad er de for nogle.... tror det er duften og uhhh dejligt med dyne og pude

Ja, de er nogle underlige nogen. den store dejlige voksen seng er bare ikke så dejlig som de små drenge senge, der dufter af bebseprutter. haha

Anmeld

17. december 2013

B&J

twinny skriver:

Ja, de er nogle underlige nogen. den store dejlige voksen seng er bare ikke så dejlig som de små drenge senge, der dufter af bebseprutter. haha

ihihihhi jaaa umm dejligt

Anmeld

17. december 2013

twinny

B&J skriver:

ihihihhi jaaa umm dejligt

Haha. Når jeg træder ind om morgen på deres værelse, er jeg bare ved at besvime af duften fra deres prutter.

Ts undskyld, vi kom ind på noget helt andet.

Anmeld

17. december 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
Line8700 skriver:

Vi står i den kedelige situation at vi er nødt til at komme af med vores 2 katte, pga. vores søn har fået astmatisk bronkitis.
Vi har prøvet divse sider, og er nu kommet frem at vi vil have dem på et kattehjem, men er der nogen af jer der ved hvad det koster at aflevere dem sådan et sted?

Det afhænger af hvilket kattehjem. Ved kattens værn er det 800 kr per kat. Generelt er det mellem 500-1000 kr. 

Hvis det er muligt ville jeg forsøge at formidle kattene selv. Kattehjemmene er overfyldte. 

Anmeld

17. december 2013

B&J

twinny skriver:

Haha. Når jeg træder ind om morgen på deres værelse, er jeg bare ved at besvime af duften fra deres prutter.

Ts undskyld, vi kom ind på noget helt andet.

jaaaa det er totalt hygge om natten og kan lige forstille mig et ansigt du kommer ind med

jaa undskyld ts.

Anmeld

17. december 2013

Lucipher

Har du prøvet aktive dyrevenner på facebook. De har et stort netværk.

Anmeld

17. december 2013

Newsence

Line8700 skriver:

Vi står i den kedelige situation at vi er nødt til at komme af med vores 2 katte, pga. vores søn har fået astmatisk bronkitis.
Vi har prøvet divse sider, og er nu kommet frem at vi vil have dem på et kattehjem, men er der nogen af jer der ved hvad det koster at aflevere dem sådan et sted?

inges kattehjem i glostrup tar 725 kr for det mener jeg. Det var ihverfald deromkring. Har selv måtte aflevere en kat der.

Var helt tryg ved det selvom det var svært.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.