Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinny skriver: Det er bare skønt. Katten tager også hver en chance for at ligge i drengenes senge.
Det er bare skønt. Katten tager også hver en chance for at ligge i drengenes senge.
ja hvad er de for nogle.... tror det er duften og uhhh dejligt med dyne og pude
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: ja hvad er de for nogle.... tror det er duften og uhhh dejligt med dyne og pude
Ja, de er nogle underlige nogen. den store dejlige voksen seng er bare ikke så dejlig som de små drenge senge, der dufter af bebseprutter. haha
twinny skriver: Ja, de er nogle underlige nogen. den store dejlige voksen seng er bare ikke så dejlig som de små drenge senge, der dufter af bebseprutter. haha
ihihihhi jaaa umm dejligt
B&J skriver: ihihihhi jaaa umm dejligt
Haha. Når jeg træder ind om morgen på deres værelse, er jeg bare ved at besvime af duften fra deres prutter.
Ts undskyld, vi kom ind på noget helt andet.
Line8700 skriver: Vi står i den kedelige situation at vi er nødt til at komme af med vores 2 katte, pga. vores søn har fået astmatisk bronkitis. Vi har prøvet divse sider, og er nu kommet frem at vi vil have dem på et kattehjem, men er der nogen af jer der ved hvad det koster at aflevere dem sådan et sted?
Vi står i den kedelige situation at vi er nødt til at komme af med vores 2 katte, pga. vores søn har fået astmatisk bronkitis. Vi har prøvet divse sider, og er nu kommet frem at vi vil have dem på et kattehjem, men er der nogen af jer der ved hvad det koster at aflevere dem sådan et sted?
Det afhænger af hvilket kattehjem. Ved kattens værn er det 800 kr per kat. Generelt er det mellem 500-1000 kr.
Hvis det er muligt ville jeg forsøge at formidle kattene selv. Kattehjemmene er overfyldte.
twinny skriver: Haha. Når jeg træder ind om morgen på deres værelse, er jeg bare ved at besvime af duften fra deres prutter. Ts undskyld, vi kom ind på noget helt andet.
jaaaa det er totalt hygge om natten og kan lige forstille mig et ansigt du kommer ind med
jaa undskyld ts.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128