Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej, ved godt at det er usikkert, men er der nogle der vil prøve at gætte kønnet? er simpelthen ved at dø af spænding!
Vi får kønnet af vide ved en kønsscanning d. 2 januar, men der er lææænge til lige nu :-D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MarikaPigen skriver: Hej, ved godt at det er usikkert, men er der nogle der vil prøve at gætte kønnet? er simpelthen ved at dø af spænding! Vi får kønnet af vide ved en kønsscanning d. 2 januar, men der er lææænge til lige nu :-D
Bare for sjov tror jeg på en pige
asff skriver: Bare for sjov tror jeg på en pige
Tak for gæt! Det ville nu være rigtigt sjovt da vi har en dreng i forvejen, selvom om endnu en knægt ville være mere end velkommen!
Nu er det jo taget fra siden, så er det ikke så nemt at se når de er så små
Min søn viste frem i uge 21 også fra siden, men han var jo også en del større
AnthonsMor skriver: Nu er det jo taget fra siden, så er det ikke så nemt at se når de er så små Min søn viste frem i uge 21 også fra siden, men han var jo også en del større
Jeg kan heller ikke se det, men stadig sjovt at høre andres gæt :-D Jeg synes bare der er vildt længe til 2. Januar, men håber tiden går hurtigt med jul osv.
Jeg ville gætte på dreng. Det er bare et eller andet der siger mig, at det er sådan en lille én (:
MarikaPigen skriver: Tak for gæt! Det ville nu være rigtigt sjovt da vi har en dreng i forvejen, selvom om endnu en knægt ville være mere end velkommen!
Synes bare ansigtsformen ligner mit nf billede lidt, og det er en pige Men det ville da være sjovt med en af hver
Albertsen92 skriver: Det er en pige, pga af de hvide streger Det er sådan jeg har fået det at vide, den teori virkede på langt de fleste i min terminsgruppe.Man kan self ikke være sikker, men det er mit gæt.
Det er en pige, pga af de hvide streger Det er sådan jeg har fået det at vide, den teori virkede på langt de fleste i min terminsgruppe.Man kan self ikke være sikker, men det er mit gæt.
MarikaPigen skriver: Jeg kan heller ikke se det, men stadig sjovt at høre andres gæt :-D Jeg synes bare der er vildt længe til 2. Januar, men håber tiden går hurtigt med jul osv.
Tiden føles lang, ja
Men mon ikke, der er vel en masse planer de næste 3 uger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128