Jeg elsker julen, og for os er julen enorm vigtig, derfor har vi også købt gaver og handlet alt ind til julen, for så at opdage vores økonomi er fuldstændig væltet og eg har i 14 dage nu kæmpet for at få et firma til at indrømme deres fejl, og returnere vores penge, men det sker ikke!
Nu står vi så i den situation at alt til julen er købt (mangler enkelte småting), men kontoen er stort set tom, og vi har ikke til hverdagen frem til den 1.

Jeg har den 3. December søgt mødrehjælpen om julehjælp, da det er en check og dermed kan bruges på andet end selve julen, men endnu intet hørt?
Så mit spørgsmål er om andre der har søgt hos mødrehjælpen har fået svar endnu??
Der står at man modtager svar senest den 23. December, men så kan man jo end ikke nå at indløse checken, da det i min bank tager 4 dage, ser de mon anderledes på det, når det er julehjælp??
Hvor er det dog bare frustrerende, vores ældste barn tæller ned til jul, mens jeg ligger søvnløs om natten

Hvor er det dog både dejligt og HÅRDT at skrive det, men håber inderligt at vi stadig har håb hos mødrehjælpen!

Jeg skriver ikke for at få medlidenhed, blot for at få det ud, og evt høre at der er andre der har søgt på samme tid, og fortsat venter svar

Anmeld