Går psykisk ned...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. december 2013

DianaTB

Hmm... Fik svar på 3.blodprøve idag... Mit HCG er præcis det samme som i torsdags...  Det er på 174, jeg bløder meget... Og jeg skal først til scanning op fredag... 

Al den ventetid driver mig til vanvid!!! Kan simpelthen ikke holde det ud længere...  Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne eller om det stadig er noget derinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

hende-der-du-ved-nok

Hmm... Fik svar på 3.blodprøve idag... Mit HCG er præcis det samme som i torsdags...  Det er på 174, jeg bløder meget... Og jeg skal først til scanning op fredag... 

Al den ventetid driver mig til vanvid!!! Kan simpelthen ikke holde det ud længere...  Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne eller om det stadig er noget derinde 

du har som gravid altid ret til tryghedsscanning!

ring til din gynækolog eller din læge og bliv henvist til en gyn og fortæl dem hvordan du har det, så skulle de meget gerne tage dig ind til en akut scanning.

det var det jeg gjorde sidste gang jeg var gravid og jeg kom ind til TS allerede dagen efter jeg egentligt havde været til tryghedsscanning...

Krammer og håber det er til trøst 

Anmeld

17. december 2013

DianaTB

Tak jeg prøver at ringe til gyn.

Anmeld

17. december 2013

Mvm23

Forstår ikke hvorfor du skal vente så lang tid /: jeg ringede til lægen torsdag og kom til med det samme. En time efter sad jeg til scanning på sygehuset.

Kom til scanning igen lørdag aften og mandag skulle jeg scannes en sidste gang. Jeg fik blodprøver lørdag og igår og fik svaret igår eftermiddags.. Derfor var vi 100 % sikre på jeg var igang med at abortere, og startede derfor behandling imorges. Fik det hele med hjem igår /:

Så få din læge til at sende en henvisning til sygehuset med det samme

Anmeld

17. december 2013

DianaTB

Gyn.amb. har telefontid mellem 9-12 så det er for sent... Jeg ringede til lægen som jeg så skal ned til kl.15 for at snakke... Jeg er så fucking frustreret over al den ventetid og at lægen ikke gider tage mine bekymringer seriøst...

Anmeld

17. december 2013

DianaTB

Gyn.amb. vil ikke have mig ind fordi at jeg ikke har ondt... 

Anmeld

17. december 2013

lineog4

Bløder du stadig?

Hvis du gør (og det er ikke at være kold og kynisk) lyder det til din krop klarer det selv. Hvis din hcg ikke er steget i på 5 dage tyder det på det er faldende (har måske været højere oppe). Selvsagt er der stadig håb det er der vel så længe man stadig har hcg i kroppen og der ikke ved scanning er vist fosteret er væk eller dødt.

Formodentlig er grunden til de ikke vil se dig på gyn amb at det lyder som alt går godt - altså ikke med graviditet men med kroppen selv klarer det, intet der tyder på graviditet uden for livmoder osv... Ved det er hårdt når man bare ønsker afklaring og aller helst den der siger: du er gravid og om 8 mnd får du....

Stort kram

Anmeld

17. december 2013

hende-der-du-ved-nok

DianaTB skriver:

Gyn.amb. har telefontid mellem 9-12 så det er for sent... Jeg ringede til lægen som jeg så skal ned til kl.15 for at snakke... Jeg er så fucking frustreret over al den ventetid og at lægen ikke gider tage mine bekymringer seriøst...

har du tabt før?

for det kan have noget at gøre med at hvis du ikke har tabt før ser de mest bekymringerne som noget der går over... 

Anmeld

17. december 2013

DianaTB

Jeg har ikke tabt før, og skal ikke til læge eller til scanning på fredag... Det er slut... Snakkede med den vagthavende læge på gyn.amb. og hun er sikker på abort...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.