i guder o.O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. december 2013

AnthonsMor

Ja, jeg har brug for at vide, at det her SNART går over!!!!!

Anthon har fået en sjov idé om, at han skal ligge i kravlestilling og sove,  problemet er bare at han sætter sig op i søvne, og græder og vågner op, noget der kan minde om 20 gange på en nat!

I nat sov jeg ikke før klokken 2.30 ca., fordi han vågnede af det hvert kvarter.. Så fik jeg lige et par timers ro,  for så at vågne op til en stående baby i sin tremmeseng.....

Mor er træt.. Går det snart over? Det har varet i ca. et par uger vil jeg tro.. Kan det have noget med vores nylige flytning, væk fra hans far at gøre?

Alle råd er kærkomne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

kirsten.helene

jeg følger lige med har samme problem

Anmeld

17. december 2013

Mettefpigen

Det kan sagtens have noget med det at gøre.... det er jo en stor ting der bli'r lavet om i hans hverdag....
Her gik der også noget tid før der blev lidt ro i hans nattesøvn... (selvom han stadig ikke sover igennem)

Anmeld

17. december 2013

Elgaard73

Jeg tænker også lidt, at han jo lige har alderen til at tage nogle store ryk motorisk. Altså, at han er begyndt at øve sig i at stå og evt. snart gå. Det smitter af i søvnen, hvor de små banditter altså "øver" vidre, selv om at de sover. 

Det er skide hårdt (for moren), men det går som regel over, når han får lidt mere styr på sin lille krop og så småt lærer de ting han øver sig på. Det var i hvertefald tilfældet med vores søn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.