Skøn af køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

3rollinger

Saa var jeg endelig til laegen idag og blev scannet. Jeg har gaaet og haft den mest dumme ide om at babyen ikke havde det godt og maaske slet ikke levede, men det bekraeftede laegen at den gjorde. Den bevaegede sig nu ikke meget, og det er meget generelt for den.

Han kom ogsaa med en skoen paa at han mente det var en lille pige. Saa det er bare perfekt. Det har min store datter ogsaa vaeret fuldkommen overbevist om siden hun vidste jeg var gravid

Om to uger skal jeg til 20 ugers scanning saa der regner jeg med at de be- eller afkraefter teorien

Knus
st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Stumpen

Selvfølgelig er det en lille bitte dejlig pronsesse der svømmer rundt derinde...
Må være dejligt at se den se tit..

Anja -som slet slet ikke er jaloux over at du er gravid...hmm....

Anmeld

29. juli 2009

3rollinger

Stumpen skriver:

Selvfølgelig er det en lille bitte dejlig pronsesse der svømmer rundt derinde...
Må være dejligt at se den se tit..

Anja -som slet slet ikke er jaloux over at du er gravid...hmm....

Jamen, jeg var da egentlig saa sur paa den laege igaar der scannede mig, for jeg fik da overhovedet ikke lov at se noget. Heldigvis saa Khike at bebsen bevaegede sig. Han stod flere gange og sagde "jamen, bevaeger den sig, jamen, bevaeger den sig" Og til sidst blev han vist beloennet med et par spjaet. Men prinsessen er lidt lad i det. Der er ikke meget sprael i hende.

Men det er helt klart dejligt at blive scannet saa tit. Skal igen om 2 uger (20 ugers scanning) og igen 2 uger senere.

Anmeld

29. juli 2009

Munder

Uhhh hvor spændende, en lille pige. Tillykke med det

Fik I nogle billeder?

Anmeld

29. juli 2009

3rollinger

Dorte W. skriver:

Uhhh hvor spændende, en lille pige. Tillykke med det

Fik I nogle billeder?

Baade ja og nej. Igen var jeg sur paa den dumme laege. Jeg fik bare nogen billeder hvor der er graat i graat. Man kan overhovedet ikke se antydningen af noget barn. Saa hvis det ikke var for Khike der heldigvis saa babyen, saa var jeg ikke blevet saerlig beroliget i forhold til at jeg foelte der var noget galt.

Anmeld

29. juli 2009

Munder

Trina skriver:

Baade ja og nej. Igen var jeg sur paa den dumme laege. Jeg fik bare nogen billeder hvor der er graat i graat. Man kan overhovedet ikke se antydningen af noget barn. Saa hvis det ikke var for Khike der heldigvis saa babyen, saa var jeg ikke blevet saerlig beroliget i forhold til at jeg foelte der var noget galt.

Øv for en oplevelse...kan alstå ikke forstå, at sådanne mennesker sidder i de stillinger, for man må jo vide, at det er vigtigt for en gravid at blive bekræftet i graviditeten

Anmeld

31. juli 2009

st

Kære st.

Hvor var det dejligt for dig, at du fik aflivet nogle af de trælse bekymringer du gik med, omend du ikke selv fik lov til at se så meget. Men det var godt der faldt lidt ro på tingene, så du kan læne dig tilbage og nyde det.

Og hvor skønt med endnu en lille pige. Det bliver spændende om det bliver en lyshåret eller en mørkhåret pige denne gang.

st, som også ville være ovenud træt og irriteret over sådan en læge. Spurgte du ikke på vejen ud, om han ikke gav halv pris, når nu han opførte sig sådan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.