Frustrationer går udover kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. december 2013

DianaTB

arrg!! går med en fandens irriterende uvished om hvorvidt det er en abort eller ej... Bløder helt vild oG jeg er så frustreret over situationen... 

Men det værste er at jeg har det som om jeg kunne rykke hovedet af kæresten... Jeg føler af en eller anden grund at han er pisse irriterende lige meget hvad han gør og siger... 

Andre der har prøvet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Lykke:)

DianaTB skriver:

arrg!! går med en fandens irriterende uvished om hvorvidt det er en abort eller ej... Bløder helt vild oG jeg er så frustreret over situationen... 

Men det værste er at jeg har det som om jeg kunne rykke hovedet af kæresten... Jeg føler af en eller anden grund at han er pisse irriterende lige meget hvad han gør og siger... 

Først et stort kram
Håber og krydser fingre for, at den lille stadig er der
Lyder som om hormonerne vælter rundt i kroppen på dig, ret normalt

Anmeld

16. december 2013

o1Mutte

DianaTB skriver:

jeeeeps.. Har hele weekenden været super irriteret på min mand.. Lørdag aften blev jeg faktisk så gal at jeg gik i seng kl. 19...

Jeg går lige nu og ikke er helt sikker på om min graviditet er som den skal være, og det har resulteret i en meget kort lunte fra min side af..

og til dig

Anmeld

16. december 2013

o1Mutte

DianaTB skriver:

jeeeeps.. Har hele weekenden været super irriteret på min mand.. Lørdag aften blev jeg faktisk så gal at jeg gik i seng kl. 19...

Jeg går lige nu og ikke er helt sikker på om min graviditet er som den skal være, og det har resulteret i en meget kort lunte fra min side af..

og til dig

Anmeld

16. december 2013

DianaTB

Åh.. "rart" at vide jeg ikke er den eneste der har en meget kort lunte og at det er normalt at have det sådan  Har bare ondt af ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.