Forpustet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.072 visninger
10 svar
4 synes godt om
16. december 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er i uge 4 og bliver meget let forpustet! Har det noget med min graviditet at gøre? Og har andre prøvet det samme? Har ingen symptomer udover dette..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej

Jeg er i uge 4 og bliver meget let forpustet! Har det noget med min graviditet at gøre? Og har andre prøvet det samme? Har ingen symptomer udover dette..

Ingen..?

Anmeld

16. december 2013

SabinaMortensen

Anonym skriver:

Hej

Jeg er 10+0, og bare jeg snakker bliver jeg forpustet 

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

SabinaMortensen skriver:

Jeg er 10+0, og bare jeg snakker bliver jeg forpustet 

Hehe lyder til at jeg har noget at glæde mig til Her er det kun når jeg har gået meget rundt/været aktiv.. Synes bare ikke min kondi er SÅ dårlig igen.. Troede først sådan noget kom længere henne

Anmeld

17. december 2013

Mariam90

Hehe jeg bliver også oppustet bare hvis jeg begynder at snakke og når jeg laver noget. Det er heeeelt normalt så længe du kan træke vejret.  Er selv 7+2 

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

Mariam90 skriver:

Hehe jeg bliver også oppustet bare hvis jeg begynder at snakke og når jeg laver noget. Det er heeeelt normalt så længe du kan træke vejret.  Er selv 7+2 

Okay det skal nok blive ''sjovt'' hehe Jeg eeelsker nemlig at snakke

Anmeld

17. december 2013

hende-der-du-ved-nok

Anonym skriver:

Hej

det er meget normalt.

jeg plejer at kunne spæne op ad vores trapper uden at holde pause på reposerne... (jeg bor på 2. sal)

men nu 4+5 bliver jeg nød til at gå meget langsomt op ad trapperne og holder pause på hver anden repos..

Anmeld

17. december 2013

Dianabk

Anonym skriver:

Hej

Jeg blev også hurtig forpustet, men fordi jeg holdt fast i min træning syntes jeg først det er blevet slemt her sidst i min graviditet.

Anmeld

18. december 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg har været oppustet siden 3+5 og til 5+0 og det var konstant. Jeg lignet en i uge 20 

Men det forsvandt i uge 5+1 

og jeg er nu 7+6 idag

Anmeld

18. december 2013

asff

Anonym skriver:

Hej

Ja du skal ikke glæde dig til sidste trimester, det bliver værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.