30+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
12 svar
16 synes godt om
16. december 2013

Lou

det er ved at være længe siden jeg har vist maven med twinsne frem,... Så nu får i lige et fra i går 30+4... Jeg føler mig KÆMPE... Og synes alt er besværligt.. Men jeg kan mærke dem hele tiden, hvor de ligger og hver en lille bevægelse, det er lidt hyggeligt. 

Glæder mig til at se om jeg må føde selv og hvornår jeg får dem af se.. Vi glæder os helt vildt!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

M (:

Lou skriver:

det er ved at være længe siden jeg har vist maven med twinsne frem,... Så nu får i lige et fra i går 30+4... Jeg føler mig KÆMPE... Og synes alt er besværligt.. Men jeg kan mærke dem hele tiden, hvor de ligger og hver en lille bevægelse, det er lidt hyggeligt. 

Glæder mig til at se om jeg må føde selv og hvornår jeg får dem af se.. Vi glæder os helt vildt!! 

Sikke en STOR, men MEGET smuk tvillingemave! 

Anmeld

16. december 2013

Babydrøm

Lou skriver:

Flot mave, lyder skønt med de små

Anmeld

16. december 2013

Lou

M (: skriver:

Sikke en STOR, men MEGET smuk tvillingemave! 

Tusind tak  ... Man føler sig ikke så flot længere 

Men at maven vokser betyder jo at de små vokser - Og det er jo bare skønt!! 

Anmeld

16. december 2013

Lou

AnnL skriver:

Flot mave, lyder skønt med de små

Tak for det .. Ja det er dejligt at mærke dem meget!! Det giver tryghed og et bånd i mellem os allerede nu!! 

Anmeld

16. december 2013

M (:

Lou skriver:

Tusind tak  ... Man føler sig ikke så flot længere 

Men at maven vokser betyder jo at de små vokser - Og det er jo bare skønt!! 

Det er kun et godt tegn at maven vokser; og jo større den bliver, jo bedre rustet er de to små på at komme ud i den store verden (: 

Anmeld

16. december 2013

Babydrøm

Lou skriver:

Tak for det .. Ja det er dejligt at mærke dem meget!! Det giver tryghed og et bånd i mellem os allerede nu!! 

Det lyder fantastisk   Glæder mig til det bliver min tur

Anmeld

16. december 2013

Anonym101

Lou skriver:

Nøj, en flot mave!
Kan se vi så har termin en dag fra hinanden hehe

Anmeld

17. december 2013

Lou

AnnL skriver:

Det lyder fantastisk   Glæder mig til det bliver min tur

Det er noget af det mest fantastiske man kan prøve, så kan  godt forstå at du glæder dig... Det skal nok ske snart 

Anmeld

17. december 2013

Lou

FebruarBaby2014 skriver:

Nøj, en flot mave!
Kan se vi så har termin en dag fra hinanden hehe

Tak ... Det kommer fra dig... Har lige tjekket dit seneste mavebillede og din mave er da bare SÅ fin!!! Den ser lidt mere håndterbar ud end min !!! 

Vildt det vores terminer er så Close.. jeg bliver dog sat i gang senest uge 38... Så min termin er rykket lidt frem 

Det er bare så spændende at få det i armene som man har ventet og båret og elsket uden at kende... Lige om snart!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.