Et skøn af køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

3rollinger

Saa var jeg endelig til laegen idag og blev scannet. Jeg har gaaet og haft den mest dumme ide om at babyen ikke havde det godt og maaske slet ikke levede, men det bekraeftede laegen at den gjorde. Den bevaegede sig nu ikke meget, og det er meget generelt for den.

Han kom ogsaa med en skoen paa at han mente det var en lille pige. Saa det er bare perfekt. Det har min store datter ogsaa vaeret fuldkommen overbevist om siden hun vidste jeg var gravid

Knus
Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

matryoshka

Dejligt at få bekræftet at der altså er liv, så man kan slappe af.. Har nemlig haft det på samme måde, indtil vi fik lov til at høre det lille hjerte hos jordemoderen i går.

Stort tillykke med pigen!

Vi har også fået at vide, at vi venter en pige. Det var dog udfra moderskagebiopsien, og det er vist nok ikke heeelt 100% sikkert, da det nogle gange er væv fra moderen  så ved ikke om jeg skal tro på det før vi kan få det bekræftet til næste scanning.

Vil i afsløre kønnet for venner og familie? Vi har ikke sagt noget endnu,  og ved ikke om vi vil gøre det, i hvertfald ikke endnu.  

Anmeld

29. juli 2009

3rollinger

Hej Maja

Ja, vi afsloerer det med det samme. Jeg har i forvejen en pige og en dreng, og med dem afsloerede vi ogsaa med det samme. Jeg kan slet ikke holde paa saadanne hemmeligheder

Anmeld

29. juli 2009

MaleneG

Stort tillykke med den lille pige, og dejligt at høre alt var som det skulle være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.