Åndenød ??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.840 visninger
7 svar
1 synes godt om
16. december 2013

Anonym trådstarter

Det startede igår, at jeg har åndenød , føler jeg ikke får nok når jeg trækker vejret (kun i perioder) og derfor føler jeg er ved at blive kvalt/besvime... Det er meget ubehageligt! Og jeg har kun lige testet positiv........... Jeg kan kun se det kan have noget med graviditeten at gøre, men sidste graviditet kom det først nær termin pga størrelse, så hvad hulen kan det være så tidligt i graviditeten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Anonym101

Det startede igår, at jeg har åndenød , føler jeg ikke får nok når jeg trækker vejret (kun i perioder) og derfor føler jeg er ved at blive kvalt/besvime... Det er meget ubehageligt! Og jeg har kun lige testet positiv........... Jeg kan kun se det kan have noget med graviditeten at gøre, men sidste graviditet kom det først nær termin pga størrelse, så hvad hulen kan det være så tidligt i graviditeten? 

Altså, jeg har også svært ved at trække vejret men det er jo bare fordi der er "pladsmangel" derinde nu hehe

Hov, vent nu lidt. Jeg fik også let åndenød i 12-16 uge og besvimede to gange hvor jeg fik afvide mit blodtryk var for lavt. Mine ben kunne godt svigte og det sortnede for mine øjne indimellem.. meget ubehagelig oplevelse 

Det hjalp da jeg fik slappet af og spist varieret kost med massere af protein, selvom jeg tog det kosttilskud, man får anbefalet som gravid syntes min ikke det var nok 

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

FebruarBaby2014 skriver:

Altså, jeg har også svært ved at trække vejret men det er jo bare fordi der er "pladsmangel" derinde nu hehe

jamen det jo det.. sådan havde jeg det også i min sidste graviditet.. men jeg er altså kun lige omkring 4+...... og det er faktisk sådan okay slemt synes jeg  har læst det måske kan være noget med blodtrykket... men så tidligt?? og hvordan skal man så lige forholde sig ?

Anmeld

16. december 2013

Anonym101

Anonym skriver:

jamen det jo det.. sådan havde jeg det også i min sidste graviditet.. men jeg er altså kun lige omkring 4+...... og det er faktisk sådan okay slemt synes jeg  har læst det måske kan være noget med blodtrykket... men så tidligt?? og hvordan skal man så lige forholde sig ?

Hov, kom i tanke om noget, jeg har redigeret mit indlæg

Jeg syntes helt klart du skal få dig selv gennemtjekket hos lægen

Anmeld

16. december 2013

Michella2

Anonym skriver:

Sådan havde jeg det også lige fra starten af op til uge 15 cirka.. Kan ikke forklare dig hvorfor, mit blodtryk var fint, tilgengæld havde jeg det rigtig skidt med kvalme og sygdom. Ved ikke om det har noget med det at gøre, men jeg følte rigtig tit at jeg ikke kunne få vejret.. Rigtig ubehageligt, så føler med dig..

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

FebruarBaby2014 skriver:

Hov, kom i tanke om noget, jeg har redigeret mit indlæg

Jeg syntes helt klart du skal få dig selv gennemtjekket hos lægen

det gør jeg også, bare lige for at være på den sikre side

Anmeld

16. december 2013

Anonym101

Anonym skriver:

det gør jeg også, bare lige for at være på den sikre side

Ja præcis, det kunne jo være de havde et magisk trick i ærmet!

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

Michella2 skriver:

Sådan havde jeg det også lige fra starten af op til uge 15 cirka.. Kan ikke forklare dig hvorfor, mit blodtryk var fint, tilgengæld havde jeg det rigtig skidt med kvalme og sygdom. Ved ikke om det har noget med det at gøre, men jeg følte rigtig tit at jeg ikke kunne få vejret.. Rigtig ubehageligt, så føler med dig..

lyder ikke sjovt  men jeg hører lige lægen ad så er jeg i hvert fald på den sikre side .... synes jeg har læst at det kan afhjælpes med jern tilskud ?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.