Hvilke uro til ophæng puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.810 visninger
5 svar
1 synes godt om
16. december 2013

dollygirl

Hvilke uro skal jeg købe til vores ophængte puslebord? Og hvordan skal jeg hænge det ?

Er der en der sælger sin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

klmf

Jeg hængte en troldegren op og dekorerede den med små rislamper og stoffisk i forskellige farver. TOPhyggeligt;-)

Anmeld

16. december 2013

merethe

Profilbillede for merethe

En som du synes er sød. Men mit råd er: vælge en med mange klare farver og så læg dig ned under den, så du kan se hvordan den ser ud nede fra. der er faktisk rigtig mange uroer til babyer som ikke kan ses nede fra og så har baby ikke meget glæde ud af den.

Anmeld

16. december 2013

dollygirl

merethe skriver:

En som du synes er sød. Men mit råd er: vælge en med mange klare farver og så læg dig ned under den, så du kan se hvordan den ser ud nede fra. der er faktisk rigtig mange uroer til babyer som ikke kan ses nede fra og så har baby ikke meget glæde ud af den.

Men skal baby ha uro?

Anmeld

16. december 2013

Victoria2013

Min mor har lavet den vi har over vores puslebord - man kan købe sådan nogle ringe til at lave uroer af i Panduro... og så er det bare med at klippe pynt ud og sætte sytråd på og trække på ringen og hænge den op. Den er dejlig let og dermed nem at få til at dreje rundt. Tror i øvrigt bare vores er sat fast med en kraftig tape i loftet

Anmeld

16. december 2013

modesty

Hvilke uro skal jeg købe til vores ophængte puslebord? Og hvordan skal jeg hænge det ?

Er der en der sælger sin?

Mener du hvordan du kan have en uro hængende og samtidig kunne klappe bordet op? Jeg droppede uroen og satte i stedet sjove dyre-klistermærker rundt i siderne af pladen. Så kunne min søn kigge på dem, og da han blev større og begyndte at tale, lærte han hvad de forskellige dyr hed på den måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.