36+0 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
4 svar
6 synes godt om
16. december 2013

**Ønskebabyen

Vi har haft meget at se til den sidste uges tid - bl.a kan nævnes at vi jo er blevet færdige med renoveringen af både børneværelse og soveværelse og jeg er nu i fuld gang med at vaske tøj og ligge på plads

Imorgen er planen at vi henter alt pånær barnevognen i babysam, og så skal der hænges nogle hylder og andet gejl op på hans værelse! NU er vi snart klar <3

De sidste to dage er brugt på at fejre den kommende fader som har fødselsdag i dag Underligt at tænke på det er hans sidste fødselsdag inden han bliver far

Jeg har det super godt i disse dage - tror også det har noget at gøre med at vi nu endelig er på plads igen herhjemme. det giver sådan en dejlig ro!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

esioul

**Ønskebabyen skriver:

Vi har haft meget at se til den sidste uges tid - bl.a kan nævnes at vi jo er blevet færdige med renoveringen af både børneværelse og soveværelse og jeg er nu i fuld gang med at vaske tøj og ligge på plads

Imorgen er planen at vi henter alt pånær barnevognen i babysam, og så skal der hænges nogle hylder og andet gejl op på hans værelse! NU er vi snart klar <3

De sidste to dage er brugt på at fejre den kommende fader som har fødselsdag i dag Underligt at tænke på det er hans sidste fødselsdag inden han bliver far

Jeg har det super godt i disse dage - tror også det har noget at gøre med at vi nu endelig er på plads igen herhjemme. det giver sådan en dejlig ro!

Du er simpelthen så smuk

Anmeld

16. december 2013

**Ønskebabyen

esioul skriver:

Du er simpelthen så smuk

Tuuuuusind tak 

Anmeld

16. december 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Hvor er du altså bare smuk gravid, kan slet ikke sige det nok gange
hvor lyder det bare dejligt at i nu er færdige med værelserne og nu kan begynde på klargøring.
Og stort tillykke med manden

Anmeld

16. december 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Hvor er du altså bare smuk gravid, kan slet ikke sige det nok gange
hvor lyder det bare dejligt at i nu er færdige med værelserne og nu kan begynde på klargøring.
Og stort tillykke med manden

Det gør ingenting, for tror aldrig jeg bliver træt af at høre sådan en kommentar 

Det er mega lækkert at vi nu er kommet på plads og kan forberede det sidste til hans ankomst <3 det kommer lige pludselig sindsygt tæt på! Kan slet ikke forstå at han snart kan komme hvornår det skal være..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.