gynækolog scanning, får man et billede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
8 svar
1 synes godt om
16. december 2013

Silke91

Hej
Lige et lille spørgsmål.
Jeg har været tilknyttet gynækolog for at få hormoner og er nu GRAVID!!!! Overlykkelig og selvfølgelig meget nervøs.
Jeg skal til gynækologen når jeg er 7 + 2 for at blive scannet og afsluttet der. Jeg ved godt at det er meget begrænset hvad man kan se så tidligt men vil så gerne have et billede med hjem.
Såeh spørgsmålet er til jer andre der blev scannet hos gynækologen, fik i et billede med hjem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

StineC

Ja jeg fik et billede med af en lille reje man kan overhoved ikke se hvad der er op eller ned, men det er et dejligt minde at have så er ret sikker på du får et med hjem.

Anmeld

16. december 2013

L&V

Silke91 skriver:

Hej
Lige et lille spørgsmål.
Jeg har været tilknyttet gynækolog for at få hormoner og er nu GRAVID!!!! Overlykkelig og selvfølgelig meget nervøs.
Jeg skal til gynækologen når jeg er 7 + 2 for at blive scannet og afsluttet der. Jeg ved godt at det er meget begrænset hvad man kan se så tidligt men vil så gerne have et billede med hjem.
Såeh spørgsmålet er til jer andre der blev scannet hos gynækologen, fik i et billede med hjem??

Ved mit første barn gjorde jeg ik ved andet barn gjorde jeg

Anmeld

16. december 2013

Silke91

StineC skriver:

Ja jeg fik et billede med af en lille reje man kan overhoved ikke se hvad der er op eller ned, men det er et dejligt minde at have så er ret sikker på du får et med hjem.

Tak for dit svar
Ja er jo lige præcis også det jeg tænker, et dejligt minde at have.

Anmeld

16. december 2013

Kløver

Jeg gjorde

Anmeld

16. december 2013

sommerfuglen82

Jeg gjorde
Du kan evt spørger om du må få et, så plejer de gerne at printe et ud

Anmeld

16. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Silke91 skriver:

Hej
Lige et lille spørgsmål.

jeg gjorde ikke :-)

Men bare spørg, så kan det nok godt lade sig gøre

Anmeld

16. december 2013

Louisejulia

Silke91 skriver:

Hej
Lige et lille spørgsmål.

Jeg fik dette billed da jeg var til scanning i uge 6 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. januar 2014

Q86

Fik billede med hjem begge gange jeg blev scannet hos gyn.

både 7+1 og 10+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.