Maven i uge 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.487 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

MyBaby

Der er endnu ikke noget at se på maven!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
bare vent..pludselig går det stærkt!

Anmeld

28. juli 2009

Pellemor

Ja det skal nok komme hurtigt - jeg er nu i uge 35 og kan jo næsten ikke gå længere fordi maven er så stor og tung, ligner jo en strandet hval

Anmeld

28. juli 2009

Zelania

Pellemor skriver:

Ja det skal nok komme hurtigt - jeg er nu i uge 35 og kan jo næsten ikke gå længere fordi maven er så stor og tung, ligner jo en strandet hval

En strandet hval

Er der ikke mange ting man ikke kan når maven bliver så stor. Jeg kommer helt sikkert til at savne at ligge på maven.

Anmeld

29. juli 2009

Betina88

Dejlig tynd du er .. Men lige pludselig , vupti , så er du blevet meget stor ..

Anmeld

31. juli 2009

Pellemor

Zelania skriver:

En strandet hval

Er der ikke mange ting man ikke kan når maven bliver så stor. Jeg kommer helt sikkert til at savne at ligge på maven.

Jo der er mange simple ting som pludselig bliver besværlige.. feks når jeg taber et eller andet på gulvet, så kræver det pludselig en hel del at samle det op. og går helst kun i ballerina sko eller klipklappere, da det der med at spænde sandaler og binde sko, heller ikke lige er det jeg er bedst til lige nu..hi hi...
Og det med at sove på maven savner jeg bestemt også, lige nu savner jeg nu mest af alt at bare kunne ligge ordentligt at sove uden at få ondt i ryggen, lænden, bækkenet osv... Men det er det hele værd at få sådan en lille prinsesse, som jo helt sikkert nok skal sørge for at det varer lang tid før jeg får en dejlig nattesøvn igen.. he he...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.