Søger hjælp ang Nisse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad gør vi med Nissen? Læs gerne først :-D

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

671 visninger
7 svar
3 synes godt om
16. december 2013

MyLove E

Glædelig jul til alle

Vi har en meget sød nisse boede her hjemme. Den bor oppe i en sok, og kommer så ned hver nat og spiser det mad Elias har lavet til den.

Men.... Vi tager til Sjælland på fredag og skal være der til 1 juledag. Nu kan jeg så ikke finde ud af hvad vi skal gøre.

1.Skal nissen og sokken rejse med?
2. Bor der bare en anden nisse hvor vi kommer hen?
3. Skal vi skrive et brev til nissen at vi tager afsted, så den kan sende en hjælpe nisse?

På forhånd tak.
P.s Elias er 2.5år men går meget op i nissen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Pcokate

MyLove E skriver:

Glædelig jul til alle

Vi har en meget sød nisse boede her hjemme. Den bor oppe i en sok, og kommer så ned hver nat og spiser det mad Elias har lavet til den.

Men.... Vi tager til Sjælland på fredag og skal være der til 1 juledag. Nu kan jeg så ikke finde ud af hvad vi skal gøre.

3. Skal vi skrive et brev til nissen at vi tager afsted, så den kan sende en hjælpe nisse?

På forhånd tak.

Vi har også en nisse og den følger med hvor vi gør på magisk vis

Anmeld

16. december 2013

TNBC

MyLove E skriver:

Glædelig jul til alle

På forhånd tak.

Jeg tænker der bor en anden nisse. Der er en nisse i hvert hus.. og det er nok sjælden at de flytter for nogle dage. Bare husk at efterlade noget mad, godter og måske en gave, så han passer på huset mens i er væk.

Anmeld

16. december 2013

L&V

MyLove E skriver:

Glædelig jul til alle

På forhånd tak.

Jeg ville skrive et brev..

Anmeld

16. december 2013

MyLove E

Pcokate skriver:

Vi har også en nisse og den følger med hvor vi gør på magisk vis

Men det også lidt det jeg tænker. Men da han var ved mormor havde hun sin egen nisse.
Har heldigvis lige lidt dage endnu til at tænke i:-D

Anmeld

16. december 2013

MyLove E

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg ville skrive et brev..

Han synes det var hyggeligt at skrive til julemanden så det gør vi måske:-D

Anmeld

16. december 2013

MyLove E

Yurie skriver:

Jeg tænker der bor en anden nisse. Der er en nisse i hvert hus.. og det er nok sjælden at de flytter for nogle dage. Bare husk at efterlade noget mad, godter og måske en gave, så han passer på huset mens i er væk.

Ja bliver det uden den skal den ha hygge:-D

Anmeld

16. december 2013

Stumpen

Yurie skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.