anna111 skriver:
Har kikket på olivers allergivendlige hundefodder og ringet og forhørt mig ved dem men de vil have over 600kr for 13kg og da min hund vejer en 48kg holder det ikke meget mere ind en mdr tid ang pedegree er det osse en meget ringe foder jeg aldrig vil give min hund da de bliver nød til at spise meget mere da der ingen næring er i.
Men tror jeg bliver nød til at gå tilbage til noget natur fodder jeg ellers gav ham engang det koster 300kr for 10kg
Du kan kigge på Bosch hundefoder. Det er et tysk kvalitetsfoder, som mange af mine bekendte opdrættere fodrer med. Jeg fodrer også med det, men jeg har små hunde.
hvis du køber på zooplus.dk, kan du få en 15 kilos sæk til 279-349 kr. Foderet er drøjt i brug. Der er gratis levering hvis du køber for over 299.
Du kan også købe samme foder lidt billigere på zooplus.de, men der er altid fragt på 6,9 €, så jeg ved ikke om det er billiger når fragten er på.
jeg vil foreslå du kigger på lam og ris eller kartoffel og fisk varianter da de er gode til sart hud.
Held og lykke!
Anmeld