Kreativ :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
11 svar
8 synes godt om
16. december 2013

Mn101186

Hej alle i skønne frøkner
Jeg har efterhånden gået hjemme hele graviditeten igennem - såå nu synes jeg tiden begynder at blive lang med 7 uger til termin
Har brugt meget af tiden på at sy en masse til lille rumle og fortsætter, men hvad med jer?
Er nysgerrig efter at se om i har været kreative og hvad i har lavet så brug endelig denne tråd til at vise alle jeres herlige kreationer frem

Kh mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

serinasmor

Mn101186 skriver:

Jeg har efterhånden gået hjemme hele graviditeten igennem - såå nu synes jeg tiden begynder at blive lang med 7 uger til termin
Har brugt meget af tiden på at sy en masse til lille rumle og fortsætter, men hvad med jer?
Er nysgerrig efter at se om i har været kreative og hvad i har lavet så brug endelig denne tråd til at vise alle jeres herlige kreationer frem

Kh mette

Hmm selv gik jeg fra kun 10 dage før termin .. så der var ikke så meget behov for sysler

Men du kan fx lave en uro til baby .. en skrapbog over graviditeten eller måske et babytæppe det kommer jo også lidt an på dine evner

Anmeld

16. december 2013

Mn101186

Årh har lavet uro og barnets bog dåbskjole, sengerand, puf, kurve til legetøj, 2 x betræk til voksipose, pose til autostol, en masse tøj, patchwork tæpper, pusletaske, stofbog, bamser, sengetøj og slyngevugge..
Og kan bare ikke hitte på mere

Anmeld

16. december 2013

rimor

Mn101186 skriver:

Årh har lavet uro og barnets bog dåbskjole, sengerand, puf, kurve til legetøj, 2 x betræk til voksipose, pose til autostol, en masse tøj, patchwork tæpper, pusletaske, stofbog, bamser, sengetøj og slyngevugge..

Må vi se dine fine ting

Anmeld

16. december 2013

CH2012

Mn101186 skriver:

Det er godt nok også en masse gode kreative ting  Vil meget gerne se billeder

Har du brug for noget graviditetstøj til dig selv?
Hvad med ammepude?
Er værelset klar?
Hvad med at gøre en masse forskelligt slags mad færdigt som kan fryses ned? Så har I en masse der er klar til lige at tage op fra fryseren.

Ville du kunne lave bamser selv?

Det var lige nogle ideer her og nu

Anmeld

16. december 2013

serinasmor

Mn101186 skriver:

hmm .. hvad så med en bil eller en dukke ?

et fint maleri

strikkede huer (frosten sætter nok ind før du føder og holder måske ved længe)

hjemmesyede bomuldshuer

træ-legetøj

babytøj - strikket, syet, hæklet (eller hvad du nu ellers kan finde på) - evt i eget design

klargøring af smålærreder til baby's hånd/fod

gøre baby's værelse/sted/seng klar

......... og ellers så fordyb dig i gode bøger og glæd dig over (og nyd) at du har tiden til det nu

Anmeld

16. december 2013

Mn101186

Alt er færdig på babys værelse og klar til hun kommer. Har lavet billeder og gjort klar til aftryk. Og hjemmesyet ammepude
Maden laver vi her i julen..
Tusind tak for jeres gode ideer, er sååå glad for dem, må strikke og hækle og få læst i denne sidste tid
Kan dog ikke hækle men kunne væte jeg skulle bruge tiden nu på at lære det
Skal lige have taget nogle billeder i morgen til jer ig ligge ind hehe hvert fald af det meste jeg har lavet..
I er også meget velkommen til at smide billeder ind af hvad i har lavet

Anmeld

16. december 2013

Mn101186

CH2012 skriver:

Det er godt nok også en masse gode kreative ting  Vil meget gerne se billeder

Har du brug for noget graviditetstøj til dig selv?
Hvad med ammepude?
Er værelset klar?
Hvad med at gøre en masse forskelligt slags mad færdigt som kan fryses ned? Så har I en masse der er klar til lige at tage op fra fryseren.

Ville du kunne lave bamser selv?

Det var lige nogle ideer her og nu

Graviditetstøj var en god ide, men selv med 7 uger tilbage har jeg ikke haft brug for det. Bruger mine kjoler med ekstra længde og to par bukser mef elastik ellers må jeg sy lidt hehe..
Ligger lige billeder ind i morgen

Anmeld

16. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mn101186 skriver:

Kh mette

jeg har selv lang tid til min termin, men jeg elsker at sidde og brodere, sy eller læse en bog om aftenen, så jeg er i gang med at brodere en pakkekalender til den lille...

Anmeld

17. december 2013

Mn101186

Ms.Sunshine skriver:

jeg har selv lang tid til min termin, men jeg elsker at sidde og brodere, sy eller læse en bog om aftenen, så jeg er i gang med at brodere en pakkekalender til den lille...

Ej hvor er det bare en god ide vil rigtig gerne se billeder når du er færdig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.