Åh altså dog. Det er da forfærdeligt. Det kan du da ikke holde ud. Det skulle jo have været rart at holde en lille pause fra det hele, og så istedet skal du igennem helvede. Det er sgu da ikke fair! Jeg vil håbe, at de ikke finde noget farligt inde i din mave, men at de i stedet siger, nå jamen det kan vi lige ordne, og wupti, så har du det bedre. Det er sikkert drømmetænkning, men altså jeg synes bare at det er synd for dig. Du skal ikke gå rundt og have så ondt, det er der da ingen, som kan holde til heller ikke selvom de har sommerferie.
Var det i venstre side du var gravid uden for livmoderen dengang? Jeg spekulerer lidt på, om det måske kan være en polyp ligesom den jeg har i livmoderen, som de mener er dukket op efter operation. Det kan jo være, at det er sådan en, der er kommet i venstre side. Sådan en er ikke farlig, men kan forårsage en hel del blødning. Jeg ved selvfølgelig ingenting om det, men jeg håber bare så meget, at du snart slipper for alle smerterne. Det er bare ikke til at bære alt det du skal igennem. Hvorfor er livet så unfair?
Anmeld